hannapavasson

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 31 januari 2014 20:22

Hallojsan på er!:D

 

Sitter just nu i soffan och kollar på juniormasterchef:D

Super kul!:) Idag har varit en super bra dag:D

MEst för att jag äntligen hittade mina hörlurar, blev helt lycklig:D

Men sen insåg jag att de hade varit i tvättmaskinen, men de funkade så 

då blev jag extra lycklig:D :D ÄNTLIGEN kan jag lyssna på musik igen:D

 

Skolan idag har varit helt ok:) som vanligt på fredagar så är allt lite flummigt

så idag har varit en dag med mycket skratt:D Efter skolan så drog jag hem

och käkade lite och sen drog jag till Actic och träffade Jennifer:D

Skulle få ett schema om vad jag skulle göra för maskiner:)

Jag bokade en tid i onsdags men tydligen hade den inte blivit inbokad...

Men jag fick hjälp ändå så nu ska jag börja träna ordentligt:D

Var jobbigt med uppvärmningen eftersom vi körde styrka på gympan

men det gick bra:=)

 

Nu sitter jag i soffan och ska försöka göra lite Svenska:S

Skriver senare tror jag om jag får tid över:)

 

Hoppas ni har en trevlig Fredag!:D

 

/Hanna :)

Av Hanna Pavasson - 31 januari 2014 06:53

Hejsan och godmorgon på er:)
Sitter just nu och ska börja käka:) skriver senare! Trevlig fredag på er!
/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards