hannapavasson

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 10 januari 2014 22:19

Hejsan!

 

Sitter just nu i min säng och kollar på lite olika videos

på youtube:D Lyssnar på en sjukt bra kille: Nick Pitera:)

Han kan sjunga både som en kille och en tjej, sjukt cool:D

 

Men nu ska jag kolla på någon film och dricka pepsi och käka daim:)

Ha en bra Helg!

 

/Hanna

 

     

Av Hanna Pavasson - 10 januari 2014 18:22


Hejsan och trevlig helg på er!

 

Sitter just nu och kollar på Masterchef:D precis som jag gjorde igår

och jag fick precis reda på att Junior masterchef börjar ikväll:D

Men innan dess så ska jag laga mat och träna lite:D 

Men iallafall först så tänkte jag berätta lite vad som har hänt idag:D

 

Har varit i skolan, känns som att dagen har gått väldigt segt...

Har egentligen inte hänt något speciellt som är värt att ta upp i bloggen.... 

Efter skolan så tog jag bussen hem och vid resecentrum så hjälpte jag en

man med hans barnvagn och då sa han gracias senorita :D

Dagens goda gärning:D  

 

Men nu ska jag gå och träna lite:D skriver senare;D

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards