hannapavasson

Alla inlägg under mars 2014

Av Hanna Pavasson - 31 mars 2014 21:20


Hallojsan!

 

Hur har eran dag varit? Min har varit bra:) Började dagen med psykologi klockan halv 9 och sen hade jag håll till 10.45 tror jag:) Sen hade jag svenska och där håller vi på med ett grupparbete om dialekter:) Jag och Emma har Norrländska. Vi ska göra det imorgon också men då är Emma hos tandläkaren så då får jag hålla på lite själv... Kommer nog gå bra:) Men efter svenskan så hade vi lunch och sen matte. Efter matten drog jag hem till Emma och vi bakade kärleksmums, fast de smakar ganska mycket kaffe enligt mig, men jag tycker det var bra av oss att vi försökte:) MEn nu ska jag kolla på de nya avsnitten av simpsons och family guy:) Ska även försöka somna tidigare än igår då jag somnade vid 12.... Men jag skriver imorgon!

 

/Hanna

 

   

Av Hanna Pavasson - 30 mars 2014 23:02

Godnatt på er!

Hoppas ni har haft en bra och fin dag:) och hoppas att ni får en god natts sömn:)
Godnatt och sov så gott!
/Hanna

Av Hanna Pavasson - 30 mars 2014 17:57


Hallojsan på er!


Sitter just nu hos mormor och har hjälpt henne med att skriva ute lite papper:)

Vi har även planerat lite inför min födelsedag:)Efter att vi har bestämt

vilka pajer vi ska göra på mitt släktkalas så ska vi laga lite mat:)

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så jag skriver

senare när jag kommer hem:)

Av Hanna Pavasson - 30 mars 2014 15:20

Hallojsan!

Sitter just nu och väntar på att tjockpannkakan ska bli klar!!! Är så jävla hungrig! No food makes hanna crazy!!!

Av Hanna Pavasson - 30 mars 2014 12:02


Hallojsan allihopa!:)

 

Har inte bloggat på typ 2 veckor tror jag.. Men nu är jag tillbaka:)

Tänker inte skriva vad som har hänt mig de här 2 veckorna som det har varit uppehåll här på bloggen:) Men just nu så städar jag eftersom jag ska ha kalas nästa helg:) om en vecka så blir jag vuxen! känns så konstigt att jag helt plötsligt inte är ett barn längre... Efter att jag har städat så ska jag duscha, käka och sen ska jag cykla till mormor eftersom hon ska laga maten till nästa helg så ska vi planera lite:) Men jag skriver senare! 

 

/Hanna  

 


Av Hanna Pavasson - 17 mars 2014 00:14


Hejsan!

 

Nu är det dags för mig att säga godnatt och försöka sova lite!

Som tur är så är jag ledig imorgon eftersom det är studiedag!:) super gött:)

Men hoppas ni har haft en bra dag och hoppas att ni får en bra natts sömn!

/Hanna

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 19:20


Hallojsan!:D

 

Sitter just nu och kollar på Ugly betty och ska snart spela lite sims:) Har inte haft tid på hela helgen att spela sims, så det tänker jag göra nu och efter det så ska jag hjälpa till med maten:) Efter det så ska jag kolla på farmen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

 

Men nu ska jag berätta lite för er vad jag har gjort idag:) Jag gick till mormor för att hämta min cykel eftersom jag lämnade den där igår och när jag skulle cykla hem så sa August att han tyckte att min cykel lätt som en moped... Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.. Men när jag kom hem så började jag och mamma göra våfflor till fikat och efter det så lekte jag med August och Fanny tills de åkte hem och sen dess så har jag bara kollat på ugly betty:D

 

Men jag skriver kanske innan jag somnar!

/Hanna 

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 12:57

Hejsan!

Nu har jag kommit hemifrån mormor:) och precis när jag kom in på min gata så blev jag påkörd av en bil!!! Men jag trillade inte eller slog mig eftersom det var en radiostyrd bil!! Det var granarna som höll på att köra:) det var nästan så att jag frågade om jag fick testa eftersom jag tycker det är super kul!:)

Men nu ska jag kolla på Ugly Betty:)

Skriver sen!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards