hannapavasson

Alla inlägg under november 2013

Av Hanna Pavasson - 30 november 2013 22:08

Hejsan :D

 

Sen jag bloggade förut så har jag inte gjort så mycket...

Jag har kollat på Maria Wern och ätit KNÄCK!!:D

Super mumsigt! Efter det så satte jag upp min jul stjärna:)

Så nu är det super mysigt i mitt rum:) Efter det så åkte jag och

pappa och köpte pizza, men eftersom pappa hade rensat avloppet

utan att han hade hunnit duscha så fick jag gå in själv...

 

men nu ska jag kolla på sex and the city:) och dricka pepsi och sen ska jag sooova:D

Skriver imorgon!!

Av Hanna Pavasson - 30 november 2013 18:07

Hallojsan kära vänner:D

 

Har precis kommit hemifrån en dag med lollo:)

Jag började dagen med att ringa till lollo och vi bestämde när vi

skulle åka ner till stan:) och som vanligt när jag är inblandad så 

tar det längre tid än vad planerat så egentligen för att åka vid 10.40

så åkte vi ner vid typ 11:) 

 

När vi kom dit så började vi med att gå och kolla lite och sen gick vi 

till torget och kollade på lamm:) Det är en tävling där man kan gissa

vad lammet väger, men jag visste inte vad jag skulle gissa på 

så jag sket i det:) Efter det så gick vi och letade efter några som sålde knäck:) 

efter att jag hade köpt det så gick jag och lollo och åt på ströget:)

Vi åt varsin pasta, jag med räkor och lollo med kyckling:) Super mums!

 

Efter det så gick vi och kollade lite till och jag köpte 2 armband:)

Efter det så åkte vi hem till lollo och kollad i lite olika högskola kataloger 

så nu vet jag vad som krävs för att komma in på sjuksköterskeutbildningen

och socionom:) Det är ju super bra för nu är jag mer motiverad:)

 

men nu ska jag kolla på Maria Wern och äta lite knäck:) 

skriver senare!

 

     

Av Hanna Pavasson - 29 november 2013 17:24

Hejsan svejsan! :D

 

Äntligen fredag!:) Har inte bloggat på hela veckan för att veckan

har gått så jävla segt!! Egentligen är det konstigt eftersom vi var lediga

Måndag och Tisdag... Konstigt att 3 dagar kan kännas som 2 veckor, medans en vecka kan kännas som 3 dagar... sjukt konstigt.. men nu får jag 2 dagars ledigt, och då ska jag sooooovaaa:D bara ta det lugnt och slappa, fast jag ska plugga lite

eftersom vi har prov på Tisdag..

 

Men imorgon så är det dags för julskyltning i stan:) eller Julmarknad som

det tydligen heter nu... men iallafall jag ska dit med min kära vän

Louise:D Ska bli roligt med en dag på stan:) känns som att vi inte har varit på flera veckor:) Har inte några mer planer för helgen.. Vad ska ni göra?

 

Hoppas att ni har haft en bra vecka, och passa på att njuta av mycket pepparkakor och lussebullar nu på söndag då det är första advent:)

Ha en bra helg!

  

 

   

Av Hanna Pavasson - 24 november 2013 23:14

Hejsan!  

 

Har precis kollat på Johan Falk med mamma och pappa:)

Tycker att Johan Falk filmerna är sådär... lite tråkiga...


men iallfall idag har jag inte gjort så mycket, eftersom jag 

känner mig så trött pga att jag inte sover så mycket

och natten som var va en av de sämre... Men nu ska jag 

fixa min säng och sen ska jag borsta tänderna:) Efter det så

är det dax att lägga sig, och försöka sova lite:)

 

Kom precis på att jag är ledig mpndag och tisdag:) 

Super Gött!:D men nu ska jag kolla på simpsons:)

 

skriver imorgon!

 

 

Av Hanna Pavasson - 23 november 2013 21:19

Hejsan! :D


Sitter just nu som vanligt på min säng och kollar på tv:)

eller rättare sagt så kollar jag på the bing bang theory på swefilmer:)

Idag har jag annars inte gjort så mycket... Jag har städat lite, skrivit klart

min depressions uppgift och har skickat in den:D Efter det så åt

jag lunch och sen åkte jag, mamma och Samuel till mormor

och träffade Johannam, August och Fanny:) 

 

Jag, mamma och Samuel stannade kvar och åt kvällsmat och även 

Björn och pappa kom och åt:) Super trevligt, och efter det så bjöd

August på underhållning:) Han hade en bio och berättade en spökhistoria:D

super kul!

 

Men nu är jag hemma och precis som jag skrev i början

så kollar jag på the big bang theory och jag tänker även äta godis 

och dricka min efterlängtade pepsi:)

 

Tänkte dela en låt med er som jag tycker är en helt ok låt.. 

Den är egentligen inte så bra, men den har varit fast på min hjärna

sen första gången jag hörde den. Låten heter: Timber av Pitbull och Ke$ha :D


Tänker skita i dagens låt, men jag lägger upp låtar då och då:) sådana som jag gillar:D

Skriver imorgon!:D


Av Hanna Pavasson - 23 november 2013 11:20

Hallojsan!:D

 

Sitter just nu i min säng och kollar på the big bang theory:)

Har precis ätit frukost och löst melodikrysset med mamma:) Efter

att jag har kollat klart på the big bang theory så ska jag städa toan...

SUPER tråkigt!! men det måste göras någon gång.

 

Har egentligen inte så mycket planer i helgen så jag får

se vad jag hittar på... Kanske måla naglarna... Vi får se vad som händer:)

Vad ska ni själva göra i helgen?? Hoppas att ni får en bra helg!

 

Skriver senare!:)

Av Hanna Pavasson - 22 november 2013 18:53

Hej hej!

ÄNTLIGEN FREDAG!!
Hoppas ni har haft en bra dag!:)
Som vanligt har jag varit i skolan:)

Men fredags kvällen spenderas på teatern:) ska lyssna på Cornelius låtar som hans son, Jack Vreeswijk spelar:) ska bli intressant:)

Men nu börjar det snart så jag skriver senare:)

Av Hanna Pavasson - 21 november 2013 22:37

Hejsan!:)

 

Nu så är klockan snart 23 och det är dags för mig att sova:)

är faktiskt ganska trött, har varit det hela veckan, har inte kunnat

sova ordentligt på typ flera veckor... vet inte riktigt vad som har hänt..

men det enda positiva är att jag vet vad som händer på min gata mellan 1-3 tiden

för det är då jag är vaken... men iallafall nu ska jag snart försöka sova..:)

 

Men jag tänkte lägga upp dagens låt:) 


 

Gillar verkligen den här låten... :D

 

skriver imorgon! Sov så gott!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards