hannapavasson

Alla inlägg under september 2013

Av Hanna Pavasson - 30 september 2013 19:52


Hejsan kära vänner:) Hoppas att ni har haft en bra måndag:) det har jag iallafall haft:) Har precis kommit hem ifrån Emma där jag har käkat pizza med henne och hennes mamma:) plus 2 hundar som sitter och stirrar på en..... Emma säger att hon är van med att de stirrar men jag tror aldrig att jag kommer kunna ignorera det helt... Idag är det iallfall måndag och en ny underbar vecka har börjat:) Har insett att just nu så känner jag mig väldigt positiv till livet och vardagen.... Vet inte riktigt vad som har hänt:)

 

Idag så har jag iallfall varit i skolan och det är ganska kul... Jag vet att man inte ska tycka att det är kul i skolan, men när man går på gymnasiet och läser sånt som man själv har valt känns det enkelt på något sätt:) Psykologi, Engelska, Svenska och matte... Det enda som jag tycker är lite tråkigt och jobbigt är engelska.... men det andra går ganska bra:)

 

Imorgon är en chill dag då jag bara har 2 lektioner slutar typ 13 tror jag... Men imorgon måste jag köpa pasta efter skolan inför vandringen på onsdag:) Ska faktiskt bli kul med att vandra lite:) Göra något annat än bara skola hela tiden:) Men nu så tänker jag avsluta min måndag med några simpsons avsnitt och lite cola:) Skriver imorgon :) Godnatt!

 

       

 

Vad tycker ni om den nya headern?;)

Av Hanna Pavasson - 27 september 2013 20:07


Hej allihopa!:)

 

sitter just nu i min ensamhet och kollar på doobidoo:) Jaa du läste rätt jag, en 17 årig tjej skiter i idol och kollar hellre på Lasse kronér och myser ner mig i soffan med ett glas cola:) Idag har jag iallfall inte gjort så mycket:) Jag gick till skolan hade prov klockan 8 om förvaltningsnivåerna.. Gick helt över förvänta:) Efter det så hade vi en föreläsning av en tjej som berättade om barnsexhandel, ekonomiska svårigheter och mycket annat intressant... 

 

Efter det så skulle jag egentligen ha ett håll tills klockan 14.10 men min matte lärare var så snäll så vi fick gå hem vid 11 :):):):):):):):):) Då käkade jag först med Lollo och Julia och sen åkte jag till oxen och handlade lite, både till mig själv och min mor och bror:) Efter det så cyklade jag hem och kollade lite på tv:)

 

Vid typ 14 tiden tror jag så kom Emma och hon hade med sig sin mormors hund:) Super söt och gullig golden:) Efter att Emma hade uppdaterat sin mobil så drog dom hem och då fick jag ett litet ryck och började städa mitt rum:) Och efter typ en timme så var jag klar:) Efter det så har jag hjälpt till att laga mat och nu sitter jag här i soffan, men nu mindre ensam eftersom mamma sitter bredvid :) Skriver imorgon! /Hannaaaa

 

     

 

 

Av Hanna Pavasson - 20 september 2013 13:59

Hej hej!
Länge sen nu men iallafall, tänkte börja lite nu igen:)

Sitter just nu med Julia och vi har precis haft gympa:) kastade spjut så det var faktiskt helt ok me gympa:) 15,5 meter.....

Men nu så tänker jag och Julia avsluta våran skolvecka med en timmes matte:) underbart! Börjar 8.00 och slutar 15.20 Underbart schema på fredagar!

Men ha en sjukt grym #fredag!

Av Hanna Pavasson - 7 september 2013 16:14

Hej!

 

orkar inte blogga, så jag bjuder på en liten video:)

 


  TREVLIG LÖRDAG:D

Av Hanna Pavasson - 5 september 2013 15:47


Hej hej!

 

idag så har det varit en helt ok dag...

Emma är sjuk och då är skolan lite tråkigare:(

men jag hoppas att hon mår bättre snart! precis som jag skrev

så var skolan helt ok och den tog slut ganska fort:)

 

efter skolan drog jag hem och käkade lite och nu sitter jag

här, framför datorn och kommunicerar med er genom text och kanske bild:)

Kollar även på criminal minds:) är beroende och älskar serien:)

imorgon är det äntligen Fredag :):):):):):) har längtat sen i måndags:)

 

vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen.. jag ska ner till stan

och kolla runt lite:) det är en sak som heter "speed, art, design" 

kommer nog bli kul:) särskilt när jag nog kommer va med min kära vän Louise:)

men nu ska jag kolla klart och sen ska jag nog ta en promenad med mamma:)

skriver senare tror jag:D

 

    

Bjuder på 2 gamla bilder:)

1 år gamla rättare sagt:)


Av Hanna Pavasson - 4 september 2013 15:31

Hej hej:)
Sitter nu hemma hos mig och chillar med Emma:) dagen har varit okej och snabb:) efter skolan drog jag och Emma till oxen och handlade lite:)
Och nu sitter vi och spelar Sims och kollar på tv:):)

Skriver senare!:)

Av Hanna Pavasson - 3 september 2013 22:40

Hej hej!

Ligger just nu i sängen och ska snart sova:) ska bli skönt efter en dag i skolan :) imorgon är det onsdag och då är det dags för gympa:( hoppas att vi har orientering... Då kan man gå och prata under tiden:)

Men nu ska jag sova så godnatt på er!

Av Hanna Pavasson - 3 september 2013 14:41

Halloj! Nu sitter jag med Emma och spelar kort efter att vi har lyssnar på masen i 1 och en halv timme:) masen=medicinskt ansvarig sjuksköterska:)

Men iallafall nu spelar vi kort och väntar på Lollo eftersom vi ska hitta på något( spela Sims;-) ) men iallafall så slutar hon 15 så vi väntar:):) skriver sen!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards