hannapavasson

Alla inlägg under juli 2012

Av Hanna Pavasson - 30 juli 2012 11:28

Hej hej allihopa:)

Just nu så sitter jag i en utav världens kalaste ishall ever!!!!!!!!!!!!!

Som ni kanske vet så är jag i Lysekil på semester med familjen därför att pappa blev erbjuden att vara ledare pÅ ett hockeyläger:) så tack Lysekils hockeyläger för att jag får en vecka gratis på kusten!:D

Men nu ska jag berätta hur vi bor:) jag, mamma och pappa bor i en källare ledans Samuel sover med 6 örebroare:) jag sover i ett rum som är 2 gånger så stort som det jag har hemma så jag är överlycklig:D plus att jag har tv och dvd:) pappa och mamma bor i ett rum med dubbelsäng och så har vi en bastu:)

Men nu ska jag fortsätta med att kolla på hockey så skriver kanske ikväll:)
Puss på er:)

Av Hanna Pavasson - 26 juli 2012 11:06

Hej hej just nu så sitter jag i bilen och väntar på att pappa ska köPa stenar tror jag....

Vi ska som det står i rubriken åka till min mormors sommarstuga:) och där är det massa roligt folk:)

Men nu kan jag inte skriva mer för jag kommer bli åksjuk Hahahaha.......
Så puss på er:)

Av Hanna Pavasson - 24 juli 2012 19:38

Hej hej:) just nu så sitter jag och kolar på family Guy och ska nog äta snart:)

Idag så har jag först vart ute och gått i spåret sen gick jag hem och åt korv med bröd:)

Efter det så gick jag ut och rensade ogräs pågrundav operationdagsverk som vi hade i skolan för att samla in 150kr till rumänska gatubarn. Jag skulle ha gjort det den dagen som vi skulle ha gjort det men jag va sjuk..

Men nu ska jag snart äta men skriver kanske ikväll eller imorgon:)
Puss på er:D

Av Hanna Pavasson - 22 juli 2012 15:33

Hej:) just nu så sitter jag i skaras ishall och kollar på när Samuel åker skridskor:)

Jag skulle egentligen ha badat men Lollo va trött efter resan och hon lät förkyld så jag ville inte bada själv:)

Men nu ska jag äta upp mitt äpple och läsa lite men jag skriver kanske ikväll:)
Puss på er:)

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2012 18:46

Hej hej allihopa:) just nu så är jag hos Lollo och hänger:) Sabina är här också och irriterar sig på allt onaturlig:) hahaha hon är så gullig:D

Men nu har jag inget mer att skriva om så skriver kanske senare:)
Puss på er:)

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2012 10:29

Hej Hej:) hur är eran helg?? Min är ganska bra hittills:) igår så va jag, Samuel och pappa på bistro och käkade pizza(MUMS) det slutade med att jag råkade välta mitt glas så all cola åkte ut rakt i pappas knä......

Men nu ska jag skriva om nåt roligare:) idag ska jag träffa Lollo efter typ en månad:) men nu ska jag kolla klart på ensam mamma söker:)
Puss på er

Av Hanna Pavasson - 19 juli 2012 11:33

Hej äntligen så tror jag att sommaren håller på att komma:) har inte regnat ordentligt sen i söndags och det är ganska varmt:)

Iallafall idag så ska jag åka och spela minigolf med Samuel och hans kompis och kanske bina:) och tydligen så sa jag igår att de som förlorar får bjuda på fika..........

Men nu så ska jag gå och ta en dusch så skriver kanske sen:)
Puss på er<3

Av Hanna Pavasson - 18 juli 2012 10:42

Hej!:) tydligen så funkar det inte när jag använder iPhone symboler:( så jag får skriva sånna här:)

Men nu så ska jag åka till stan med mamma och köpa ägg, ost, grönsaker, potatis och lite annat:)

Men nu så ska jag dra:) skriver sen
Puss på er:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards