hannapavasson

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Hanna Pavasson - 17 juli 2012 23:54

Hej hej allihopa? hur har allas dag varit??
Min har varit asbra? började med att jag åt 2 mackor med guacamole och lite ost (MUMS!)

Efter det så kollade jag på 7th heaven? sjukt bra serie.. Svårt att berätta men den är skitbra?

Efter det så åt jag lunch och spelade sims? Efter det så kollade jag fb och spelade lite spel.

Nu kommer jag till det bästa med min dag! Klockan 16.05 så åkte jag och pappa till körskolan för att gå en handledarkurs? så nu behöver bara pappa skicka in några papper och betal 170 kr så är det bra att köra sen?

Men nu så ska jag snart sova så godnatt PÅ ER???

Av Hanna Pavasson - 17 juli 2012 11:14

Hej allihopa:) idag så ska jag och pappa gå på handledningskurs? och jag är så glad över det, har haft mitt tillstånd sen april:)

Men nu ska jag gå upp och käka lite frukost och sen baka lite bullar?

Men jag skriver kanske ikväll
PUSS?

Av Hanna Pavasson - 17 juli 2012 11:14

Hej allihopa:) idag så ska jag och pappa gå på handledningskurs? och jag är så glad över det, har haft mitt tillstånd sen april:)

Men nu ska jag gå upp och käka lite frukost och sen baka lite bullar?

Men jag skriver kanske ikväll
PUSS?

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards