hannapavasson

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna Pavasson - 30 april 2012 22:32

Hej hej:)

Idag är det valborg :)

har inte gjort något speciellt

har vart med lollo och sen gick jag och familjen

till stan för att äta lite:)

 

Men imorgon ska jag med lollo,emma och Julia

till marknaden :) kommer nog inte

köpa så mycket kanske bara lite godis:)

 

Men nu ska jag kolla lite på

Grey´s och dricka cola

men skriver kanske imorgon

Puss&Kram

/Hanna

  

 

Det här är värt att dö för,

Jag tror mitt hjärta blöder:/

Av Hanna Pavasson - 26 april 2012 18:30

Hej hej everybody:)


Idag är det torsdag och en ganska seg dag:(

Det ända som har varit kul va lunchen:)

Jag, Bina och emme gick in i musiksalen:)

SKITKUL!!!


Jag blev också asglad när Emma hade med

sig säsong 6 av Grey´s till mig:D

PUSS PÅ DIG EMMA!!!!

skitglad:)


Men nu ska jag fortsätta att kolla på Grey´s:)

men jag skriver kanske imorgon

Puss&Kram

/Hanna


 


Bjuder på en ganska ny bild 

Av Hanna Pavasson - 21 april 2012 23:46

Hej hej:)

super länge sen jag bloggade men jag har bara inte tid...


Men det har hänt ganska mycket i veckan

så jag orkar inte berätta:)


Men min lördag har vart ganska go´:)

Hängde lite med lollo sen efter

lunch så skulle jag städa men jag

kollade mest på Grey´s fast jag städa lite...


Men nu ska jag snart sova så jag skriver kanske

imorgon och då kan jag berätta vad jag gjorde

för pinsamt i måndags på gympan:)


Godnatt alla läsare

Puss&Kram

/Hanna


 

Först en bild på mig:)

Godnatt:)

    Och en rolig bild:)

skrattar varje gång jag ser den:)

Av Hanna Pavasson - 11 april 2012 20:05

Hej hej:)

 

Idag är det Onsdag och det betyder

Att det är Grey´s kl 21.00:)

AsBra:)

 

Idag har det vart en helt ok dag.

efter skolan drog jag till stan med

lollo och bina för att först hämta mina

glasögon:) sen gick vi också och fikade:)

 

Men nu ska jag fixa klart det sista med mitt

brev till Kerlin (min brevvän)

 

Så skriver imorgon eller nåt

Puss&Kram

/Hanna

 

 

Nya Glasögon:)

 

Btw: Jag kom in på Vårdlinjen fett glad!

 

Av Hanna Pavasson - 6 april 2012 08:16

Hej hej allihopa:)

 

Idag är det ju fredag och det är

inte en vanlig fredag utan det är

min 16 årsdag!!!:D

 

Just nu så har jag precis vaknat men ska

väll satsa på att gå upp inom en

snar framtid:)

 

Idag är det ju släktkalas som gäller

och det brukar ju alltid bli lite kul:

Och jag fick bestäma maten, det blev tacos

man kan aldrig äta för mycket tacossss:D

 

men nu ska jag kolla klart på simpsons

och sen ta en dusch och äta frukost

men skriver kanske sen:)

 

Puss&Kram

/Hanna

 

 

Godmorgon:D 

Av Hanna Pavasson - 5 april 2012 19:04

Hej igen:)

 

kände att jag ville blogga lite

om min underbara dag:)

 

Först så kom lollo och emma då fixa

vi lite med musikprojektet:)

sen åt vi varmamackor

och kollade lite på tv:)

 

Efter det så drog vi först hem

till Emma för hon skulle hämta sin

cykel och sen drog vi ner till

oxen fast jag och lollo köpte inget

utan drog vidare till Hemmakväll:)

 

Där köpte vi ganska mycket påskgodis:)

Och sen gick vi och fikade :)

Macka med salami och brieost

det är asgott:) Dagens råd

åk till brödbodden och köp en sån macka:D

SÅ VÄRT DET!!

 

Men nu ska jag snart äta och sen lägga in

sill inför påskafton:) och sen ska jag

kolla på tv och lite sånt

men ska försöka att blogga imorgon

men får se om jag har tid eftersom jag fyller

16 imorgon!!!!!!;D ;D ;D

 

Superglad:D

 

Puss&Kram

/Hanna

 

  

Bjuder på en nytagen bild:) 

Av Hanna Pavasson - 5 april 2012 11:30

Hej hej;)

 

Just nu så siter jag och väntar på

Lollo och Emma:)

 

Idag så är det bara en dag kvar till jag

fyller år!!!!:D :D :D

Men nu ska jag dra:)

blev ett lite onödigt inlägg men

skriver senare

 

Puss&Kram

/Hanna

:D

Av Hanna Pavasson - 4 april 2012 12:49

Hej hej:)

Idag har jag inte gjort mycket typ bara kollat

på tv:) Men nu så ska jag fixa det

sista i mitt rum och sen ska jag 

baka ;D (MUMS!)

 

Men nu ska jag äta liten lunch

så skriver sen:)

 

Puss&Kram

/Hanna

 

 

Bakom mina solglasögon

kan ja va mig själv:)   

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards