hannapavasson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Pavasson - 30 september 2012 22:30

Hej hej alla läsare:)

Först så vill jag tacka dom människorna som 

lyser upp min världen med super gulliga kommentare:)

JAg vill även tacka en viss person som betyder

sjukt mycket för allt han har gjort för mig:)

Du vet vem du är!

 

men just nu så kollar jag facebook 

och chattar med roligt folk:)

idag har jag pluggat, slappat och fikat:)

 

har inte så mycket mer att skriva om men kom ihåg

att ställa lite frågor i min frågestund:)

skriver kanske imorgon

Kram/HAnna

 

Av Hanna Pavasson - 30 september 2012 13:50

Hej hej! idag är det söndag och jag ska snart käka:)

är skithungrig:)

 

Efter lunch så ska jag och mamma till mormor och 

fika lite tror jag:) 

Just nu så sitteR jag och tar bort lite "vänner" från

facebook:) käns som det är lite för mycket när man har 

över 400 vänner.. så nu rensar jag lite:)

 

Vad ska ni göra idag då??

btw kom ihåg att fråga frågor i min frågestund:)

Vill ha många frågor!!

 

men nu ska jag käka, skriver sen

kram/HAnna

 

Av Hanna Pavasson - 30 september 2012 10:30

MITT HUNDRADE INLÄGG!!!:D

 

Hej! detta är mitt hundrade inlägg:)

Jag har skrivit hundra inlägg sen jag staratade min underbara lilla blogg:)

 

Så nu har jag 2 sätt att fira det här på!!

 

1. Jag tänker ha en fråge stund!! fråga vad ni vill

Jag svarar på allt!!!

 

2. Jag funderar på att byta namn till något enklare...

Några förslag???

 

och så har jag en sista fråga: Vad tycker ni om min header??

 

Så kommentera nu!!!

 

FRÅGESTUNDEN PÅGÅR TILLS JAG HAR FÅTT TILLRÄKLIGT MED FRÅGOR SÅ NU FÅR NI PASSA PÅ ATT FRÅGA ALLT DET DÄR NI VERKLIGEN VILL VETA!:)

FRÅGA PÅ!!

 

 

:D

 

Av Hanna Pavasson - 29 september 2012 22:26

Hej hej:)

Sorry för lite dålig uppdatering men jag har

typ inget internet:( Så nu får jag passa på när jag

kommer ihåg hur man ansluter till mobilen:)

 

MEn nu är det ju helg och den är snart slut:(

Igår så va jag på biblioteket med emma och läst/kollade internet:)

Jag skulle egentligen åkt till korpen men jag hade 

inget lås med mig så jag struntade i det och vilade istället:)

 

Idag så har jag vart på stan med lollo för det

är skördefestival i helgen:) Jag tycket att det va lite

lite saker att titta på och det var väldigt utsprit...

Men jag fick en gratis bok av Dom som dela ut böcker:)

och lollo köpte ett sims för 50 spänn:)

 

Efter att vi hade gått runt och kollat på allt så

gick vi till grottan och käkade:) Skitgott:)

När vi satt där och tänkte gå så började det ösregna

så vi stannade ett tag till:)

 

Sen gick vi till oxen och köpte köttfärs till min mamma:)

Sen drog vi hem till lollo och kollade på tv och spelade sims:)

Känns riktigt gött att va med lollo, vi träffas ju inte så 

mycket på veckorna så det är kul när vi är på helgerna:)

 

Men nu ska jag kolla fb och lite annat så jag

skriver kanske imorgon:)

Kram/Hannaa

Av Hanna Pavasson - 27 september 2012 15:46

HEj alla människor:) 

är med Emma och Julia som vanligt:) sjuktkul!!!

 

men nu får ni ett litet klipp på mig och emma tror jag..

 

skriver sen:)

btw kolla in emmas blogg 

www.itsallaboutlife.devote.se

Jag, Emma och Julia sjunger lite fint:)på hennes blogg

pusss
 

Av Hanna Pavasson - 26 september 2012 17:36

Hej hej:) 

nu så är jag hemma ifrån skolan och träningen:)

 

Skolan har vart ganska soft:) 

för vi hade bara 3 lektioner så vi slutade vid 2:)

då drog jag till korpen och tränade lite:) det första som 

hände va att när jag stog och skulle ställa in vikten så

kommer det någon och sätter in ett finger i sidan på mig

och då är det camilla som också skulle träna:) fan vad

rädd jag blev:(

 

Sen när jag skulle köra på crosstrainern(stavning)

så tappade jag min nyckel till skåpet och den åkte in

under en annan crosstrainer så jag fick flytta

hela skiten...... Men när jag står där så ser jag att

Lollo kommer så då gick jag och snackade lite med henne:)

 

men nu är jag hemma och kollar på Grey´s och

är äntligen klar med min novellanalys:)

 

men nu har jag inget mer att skriva om så

skriver kanske imorgon:)

kram/Hanna 

Av Hanna Pavasson - 26 september 2012 08:06

HEj hej!:)

 

nu är det äntligen morgon! lillördag idag:)

 

Just nu så har jag precis fixat håret och käkat:)

har sovmorgon idag till 09.10 så jag ska träffa

Emma om typ 30 min och jag är typ klar nu:) 

blir att blogga lite, kolla fb och kolla in andras bloggar:)

 

men nu ska jag sminka mig för en gångs skull:)

men skriver kanske sen

KRam på er/Hanna

Av Hanna Pavasson - 25 september 2012 22:44

Hej:) tänkte lägga upp lite bilder från dagen

så enjoy:)

 

 

hahaha vilka roliga funktioner det finns på webcamen:)

S          

Pizza time:)

     

Kolla in Emmas blogg

www.itsallaboutlife.devote.se

 

 

 

 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards