hannapavasson

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Hanna Pavasson - 24 september 2012 16:57

Hej hej alla glad människor!!!:)

 

Just nu så sitter jag, Emma och Julia hos Emma och pluggar lite:)

vi har ju tydligen hemkunskapsprov imorgon......

 

Men just nu så tar jag en liten paus ifrån pluggandet:)

idag så har vi inte gjort så mycket i skolan..

fick reda på medicinprovet:) Emma fick se sitt resultat innan mig

och då sa hon att hon hade sett mitt och att jag hade fått

23 utav 41 och fatta vilken besvikels.... Jag tyckte 

ju att det hade gått ganska bra...

 

Men när jag fick gå ut och prata med min lärare så

sa hon att jag hade fått 37 fatta vad sur/ättad jag blev

Sur på Emma som lurade mig och lättade över att jag fick 

ganska bra på provet:)

 

men nu ska jag fortsätta plugga, men skriver kanske imorgon

kram på er/Hanna

 

Btw vad tyckte ni om videon??

kommentera gärna!:)

Av Hanna Pavasson - 24 september 2012 08:36

HEj blir ett kort inlägg! snart börjar skolan och jag och emma har vart här sen typ 8 för att vi skulle hämta hennes dator.. men nu börjar vi

 

Kram/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards