hannapavasson

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Hanna Pavasson - 19 september 2012 21:19

Hej hej alla människor där ute:)

hur mår ni? Just nu så mår jag ganska bra faktiskt;)

 

idag så hade jag medicinprov... det gick faktiskt ganska bra.

Får se hur många rätt jag får:) imorgon är det dax för gympa....

jag gillar verkligen inte gympa........ vi ska även ha läxförhör på matten,

jag suger på bråk.......

 

Men nu kommer jag till det roligaste som har hänt idag!!! 

Jag har fått en kusin eller rättare sagt så kom HON!!! igår:)

Sjuktglad att det blev en tjej så om ni nu läser det hör björn och johanna så 

förbered er på rosa klänningar med fluff:D hahahahaha

 

Just nu så ligger jag i sängen och kollar på förortsungar:)

älskar verkligen den filmen:) men nu ska jag snart sova 

för jag är sjukttröttttttttttt........

så jag skriver kanske imorgon:)

puss/Hanna

 

 

Flower power:D


Av Hanna Pavasson - 19 september 2012 07:48

Hej:) just nu sÅ sitter jag och äter frukost:) ska träffa Emma om en timme och sen blir det skola:( idag så har vi medicin prov och engelska förhör... Får se hur det går......

Lyssnar pÅ rix fm:) ibland så funderar jag pÅ Vrf det är Ola Titti och Roger som är programledare??? Fast dom är ju sjuktroliga ibland:) bra start på dagen helt enkelt:)
Men nu ska jag fixa mig:) skriver kanske sen
//hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards