hannapavasson

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Pavasson - 28 mars 2013 16:27


hej hej:)

sitter nu med Lollo hemma hos mig i källarn och kollar på family Guy:)

dagen började med att jag gick till Lollo vid typ 10 och då så färgade hon mitt hår:) blev väldigt bra tycker jag:)

efter det så drog jag hem och käkade pannkakor och sen drog jag och Lollo till stan och köpte godis samt gick till skoaffären.

men nu ska jag kolla klart på tv och sen ska jag städa lite tror jag...

skriver sen:) kram/hanna

Av Hanna Pavasson - 26 mars 2013 16:10


 

Hej hej :)

 

är hemma nu efter en förmiddag i falköping

med mormor och Gittan:)

 

vi va först på rabalder (mormor och gittan shoppade)

och sedan så åkte vi till falbygdensost

och handlade ost och påsk grejer :)

 

sedan så åkte vi och köpte bröd och sen

blev det donken på vägen hem:)

 

när jag kom hem så pratade jag med W

och vi bestämde oss för att göra slut.. :(

så nu är jag lite ledsen så jag kanske inte kommer

skriva på ett tag:(

 

men vi hörs...

Av Hanna Pavasson - 25 mars 2013 21:44

hej hej:)

sitter nu i soffan och kollar på tv med mamma... dicte:) sjukt bra serie!

idag har jag städat, ätit våfflor och shoppat lite med mamma:) en skinjacka och hårfärg:)

ni kom väl ihåg att det är våffeldagen idag?:)

nu har ni tills imorrn klockan 18 på er att fråga frågor:)

skriver imorgon:) kram!

Av Hanna Pavasson - 25 mars 2013 09:02

hej hej
nu ligger jag i sängen och har precis vaknat:) ska snart gå upp och duscha och äta lite frukost:)

idag skulle jag ha vart med Emma men jag kan inte...:(

just det det är ju våffeldagen idag...:) älskar våfflor :)
just det fick en fråga här på bloggen igår
" hur mycket äter du egentligen!?"
och då undrar jag om han ställde den frågan bara för att jag skriver ofta att jag äter eller att jg lägger upp bilder på mat... eller så kanske det är för att jag är överviktig... typ som att bara för att man är överviktig så äter man hela tiden eller vad!?
jag är överviktig för att jag tröst åt under en väldigt jobbig period i mitt liv, men nu har jag tagit mig ut därifrån typ och börjat fokusera mer på att äta nyttigt och motionera:) och jag mår bättre en vad jag någonsin har gjort :)

men jag skriver sen :) kram

Av Hanna Pavasson - 25 mars 2013 00:13



hej hej :)

ligger nu i sängen och ska kolla fn, bloggar och spela lite spel:)

men nu ska jag lägga upp en bild på mina naglar för jag fick en fråga om det av Johanna:) hon frågade om jag kunde lägga upp en bild på mina naglar så nu gör jag det:)

skriver imorgon:) sov så gott!:)

Av Hanna Pavasson - 24 mars 2013 20:22

hej hej:)

sitter nu i soffan med mamma, pappa och Samuel och kollar på mästarnas mästare:)

vi har precis ätit fisk med äggsås:) en av pappas paradrätter:) sjukt gott :)

men jag skriver kanske sen:)
kram

Av Hanna Pavasson - 24 mars 2013 16:59



hej hej:)
sitter i källarn och har precis ätit en macka och nu dricker jag lite cola:kr

älskar cola! the best shit ever!

skriver sen!
lägger upp en bild på mitt pyssel och sen en bild på mig med cola:)

Av Hanna Pavasson - 24 mars 2013 16:58



hej hej:)
sitter i källarn och har precis ätit en macka och nu dricker jag lite cola:kr

älskar cola! the best shit ever!

skriver sen!
lägger upp en bild på mitt pyssel och sen en bild på mig med cola:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards