hannapavasson

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Pavasson - 4 mars 2013 19:56


 

Hej hej

 

 

har pluggat typ klart nu och ska belöna mig

själv med 2 mackor och familjen annorlunda :)

ser fram emot att få skratta lite:)

 

ska berätta om medicin lektionen när jag, Emma och Julia

pluggade och jag började säga

IPREN MJUKA KAPSLAR MED FLYTANDE INNEHÅLL!

 

hahaha det var sjuktkul då iallafall:)

skrive kanske sen:)

kram/H

Av Hanna Pavasson - 4 mars 2013 16:31


 

 

Hej hej bloggen:)


just nu så sitter jag och pluggar medicin! :(

sjukt tråkigt och jag känner mig lite stressad eftersom min mamma

tvingar mig att laga mat också!! 

men jaja idag så har skolan vart ganska chill:)

Svenska, Engelska; samhällskunskap och medicin!

 

men imorgon så är det ju prov och jag tror att jag kommer 

få minst E, känns lite bättre efter medicin lektionen:)

och vi ska även ha typ friskis och svettis pass på gympan:)

kan bli ganska kul faktiskt.... 

 

men nu måste jag plugga!!! btw kolla in denna blogg:)

www.williamjonssons.bloggplatsen.se

www.williamjonssons.bloggplatsen.se

 

skriver kanske sen:)

kram!

 

 

Av Hanna Pavasson - 3 mars 2013 22:28

Hej hej:)
Sitter nu med mamma och kollar på Johan Falk:) ganska bra faktiskt:) men mitt hjärta tillhör Beck:)

Sitter och äter ett äpple och dricker mitt underbara te:) har blivit lite beroende (men Emma du kan vara lugn mitt hjärta tillhör fortfarande cola)

Men nu ska jag kolla klart och sen ska jag dejta min kudde under 7 underbara timmar:) skriver imorgon:)
Kram:)

Av Hanna Pavasson - 3 mars 2013 18:37


 

 

Hej hej:)

idag har jag inte gjort så mycket...

jag har pluggat och tränat lite:)

och självklart kollat på vasaloppet:) okej inte hela

men jag såg iallafall målgången och sen

kollade jag på lite mer skidor

så min dag har gått i sportenstecken idag:)

 

som ni kanske märker så har jag en ny

omröstning, ni hittar den längre ner på vänstra sidan:)

svara gärna så jag vet vad ni tycker att jag borde

blogga om:) men nu ska jag plugga så

att jag kan skelettet tills på tisdag:)

skriver imorgon eller ikväll...

KRam/Hanna

 

Av Hanna Pavasson - 2 mars 2013 22:08

Hej hej:)
Sitter i soffan med mamma och har precis kollat på mellon och nu kollar vi på pluras kök:) samtidigt som jag äter popcorn och dricker te:)

Vad tyckte ni om mellon?:) jag tyckte att den va väl helt ok:) bra att Robin gick vidare fast jag hade ju hoppats på Eric gadd också:) men just bär jag sitter och kollar så får jag syn på en som jag känner igen och då är det min morbrors fru Johanna:)

Men jag skriver kanske imorgon:)
Kram:)

Av Hanna Pavasson - 2 mars 2013 18:39


 

Hej hej:)

 

håller nu på med det mest underbara som finns.....

Läxor eller rättare sagt så pluggar jag till medicin provet

på tisdag.... men nu ska jag ta en paus ifrån frakturer, skelett

och mycket annan skit som jag inte kommer komma ihåg på onsdag:/

 

men idag ahr jag inte gjort så mycket... har vart och 

handlat med mamma och sen gjorde jag våfflor när jag 

kom hem och sen har jag bara pluggat och kollat fb och lite

annat:) 

 

men nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen 

blir det andra chansen:)

vilka tror ni kommer gå vidare???

Jag hoppas på Eric Gadd, Martin rolinski och även Robin...

hoppas att iallafall någon av dom går vidare:)

 

skriver kanske sen:)

Kram/Hannaa

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards