hannapavasson

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna Pavasson - 30 april 2013 15:41

hej hej:)

sitter nu på bussen som kommer åka vilken sekund som helst:) nu åker den:)

har egentligen inte så mycket att skriva, bara att jag ser fram emot kvällen:) KEBABTÅRTA!!!:)

skriver sen!:)

Av Hanna Pavasson - 30 april 2013 12:53


Hej hej:)

 

just nu så sitter jag på matten och vi ska snart börja... detta är våran andra och sista lektion :) har även ritat klart äldreboendet så nu slipper jag oroa mig över det imorgon när jag är ledig:) 

 

Efter skolan så ska jag dra till gymet och träna lite:) och sen så ska jag nog handla lite införkvällen:)

 

men jag skriver senare i bussen mot Götene:)

Av Hanna Pavasson - 29 april 2013 22:19


Hej hej:)

 

sitter nu och funderar på om jag ska kolla på ett till avsnitt av criminal mind eller om jag ska sova... kollar nog på ett till avsnitt, är inte så trött faktiskt, och jag börjar inte förrän 10.55 imorrn:)

 

Imorrn så börjar jag 10.55 och slutar klockan 14:) har bara 2 lektioner, Svenska och matte:) efter det så ska jag dra och träna och sedan ta bussen till Götene med lollo och Julia:) det är så jag ska spendera min valborg:) hänga med Lollo, Julia och några av Julias vänner:) kommer bli roligt:) tror jag:) hoppas jag:)

 

men nu ska jag kolla på criminal minds och spela Candy crush:) hur ska du fira valborg?:) kommentera om dina planer:) SOv gott:)

 

 

Av Hanna Pavasson - 29 april 2013 20:59


Hej hej:)

 

just nu så sitter jag i sängen och kollar på criminal minds och dricker varmchoklad:) Älskar den serien:) fast just nu är det ett ganska obehagligt avsnitt så då passar jag på att blogga lite:) Nee nu är det dags för lite hiss och diss:) jag börjar med:

 

 

Dagens hiss går till: den korta skoldagen:) varför kan inte Ingela åka på kurs lite oftare, så att man slipper den där jobbiga lektionen vid 14, den där sist lektionen då man inte riktigt lyssnar utan man redan har slutat i hjärna... varför finns sådana lektioner....

 

 

Dagens diss går till: det typiska april vädret! ena dagen så är det jättefint väder, solen skiner och det är 15 plus och så dagen efter så är det regningt, blåsigt och 3 plus! sjuuukttråkigt!

 

men nu ska jag kolla lite på criminal minds:) bloggar kanske senare:)

 

Av Hanna Pavasson - 29 april 2013 14:22


Hej hej:)

 

nu är jag äntligen hemma, efter att ha cyklat hem i regnet... skitkul...:/

men just nu så sitter jag vid köksön och hänger lite med mamma;-) nee men jag sitter och hjälper henne lite i att sortera papper...

 

efter en kort dag i skolan så är det skönt att äntligen komma hem:) struntade i att träna och ska göra det hemma:) men nu ska jag spela sims, kolla på criminal minds och bara ta det lungt...

 

skriver senare:) och jag vet redan vad jag tänker dissa:).... ska bara komma på något att hissa:) vi ses om några timmar:) hoppas att ni har en bra måndag!:)

 

 

Av Hanna Pavasson - 29 april 2013 12:08

hej hej:)

sitter nu och ska kolla på film:) en skön avslutning på en kort dag!;)
vi har haft svenska, engelsk och nu har vi samhäll:)

efter skolan så ska jag åka och träna lite:) skriver senare:)

Av Hanna Pavasson - 29 april 2013 07:37

hej hej:)

sitter nu och har ätit frukost:) äggrör, yoghurt och flingor:) ska gå och packa lite kläder till gymet i eftermiddag:)

efter det så ska jag sminka mig och sen ska jag träffa Emma om typ 40 min tror jag:)

skriver sen! Ha en bra måndag!

Av Hanna Pavasson - 28 april 2013 21:12


hej hej:)
bloggar nu ifrån mobilen så jag kan inte ladda upp några bilder:(
jag börjar med dagens hiss:) dagens hiss går till Lollos goda choklad tårta jag sitter och äter just nu:) sjuktgod!

dagens diss går till: vet inte riktigt vad jag ska dissa eftersom jag typ inte har gjort något... okej jag dissar canceruppgiften!:(

skriver imorrn! sov gott!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards