hannapavasson

Alla inlägg under april 2014

Av Hanna Pavasson - 6 april 2014 22:15

Hallojsan!

Nu är det dags för mig att säga godnatt och tacka alla för fina presenter och tack alla som gratulera mig:) jag skriver imorgon vad jag fick för presenter!

Sov så gott!
/Hanna:)

Av Hanna Pavasson - 6 april 2014 09:12


Hallojsan!

Har precis käkat frukost, så nu ska jag fixa det sista innan kalaset;)
Men har egentligen inte så mycket mer att skriva om så jag skriver sen!

/Hanna

Av Hanna Pavasson - 5 april 2014 23:11


Hejsan allihopa!

 

Nu har jag slitit hela dagen med att förbereda för min födelsedag imorgon:) så nu ska jag ta en välförtjänt paus så jag orkar upp imorgon och göra dem sista förberedelserna Kommer bli mycket roligt:) KAn inte fatta att om mindre än en timme så är jag vuxen:) Äntligen kommer den där stunden som man ahr ängtat efter sen man var lite:) Den stunden då man får bestämma själv och inte ha någon som kan säga till en:)

 

MEn hoppas att ni får sova gott!

Godnatt på er!:D

 

 

Av Hanna Pavasson - 5 april 2014 19:09


Hallojsan!

 

Nu är jag äntligen klar med städningen:) nu ska jag bara hjälpa

mamma med att fixa det sista i köket och vardagsrummet:)

Men just nu så kollar jag på det senaste greys anatomy avsnittet:)

 

Men jag skriver senare om jag har något att berätta:D

Av Hanna Pavasson - 5 april 2014 16:05

Hallojsan!

Nu har jag bakat klart inför morgon dagen och jag har även kollat på partaj:) så nu är det dags att städa toaletten!

Jag skriver senare:)

Paj

Av Hanna Pavasson - 5 april 2014 11:23

Av Hanna Pavasson - 5 april 2014 00:11

Hejsan!

Nu är jag äntligen klar med städningen:) så nu kan jag få min sömn så att jag orkar baka pajer med min mormor:) men nu ska jag sova! Godnatt på ET och hoppas ni får sova gott:)

Av Hanna Pavasson - 4 april 2014 22:33

Hallojsan!

Äntligen fredag och bara 2 dagar! Kvar till min födelsedag:) har spenderat eftermiddagen med att göra cheesecake :) en jordgubb och en passionsfrukt:) nu ska jag städa lite och sen sova så jag orkar göra paj inför söndagens kalas!

Hoppas alla har haft en bra dag!
Och ha en bra helg!
/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards