hannapavasson

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Pavasson - 29 februari 2012 18:23

Hej hej bloggen:D

 

Just nu så har jag preci

pluggat matte i typ 2 timmar

 

så nu tänkte jag att jag förtjänade

en liten paus:D

Idag var det ju onsdag och det

betyder hemkunskap:D

 

Jag va med Bina och alla

bakade muffins:D

fett goda blev dom:D

 

Just nu så kollar jag på

Greys(som vanligt:D)

Jag bara älskar det:D:D

 

Imorgon så är det äntligen

dags!!!!

Vi ska åka till gustavsvik:D

 

Jag ska åka dit med

lollo, Juli, Emma och emme

 

en sjuktrolig dag ser jag

fram emot*:D

Men nu ska jag snart äta så

skriver mer imorgon¨

 

Puss&Kram

/Hanna:D

 

 

      Btw kolla emmes blogg:http://emelieblomquist.blogg.se/

Btw bilden är ifrån början

av 7an.

Hahaha hon kommer bli så sur på

mig:D<3

 

Av Hanna Pavasson - 28 februari 2012 21:32

Hej hej:D

Nu var det några dagar sen

jag bloggade för jag har inte

orkat/haft tid för att blogga..


Jag vill passa på att tacka

Sabina för att hon är en sån

jävlabra vän!!!:D


Tack bina för att du

hjälper mig med tyskan:D

Du är fan den smartaste

jag känner:D

Tack för allt bästavän<3


Men just nu så ligger jag

på sängen och kollar på Greys:D

Ska nog sova snart så trött:D


Men skriver kanske imorgon


Puss&Kram

/Hanna


  

Tack Bina för att du finns<3 

Av Hanna Pavasson - 25 februari 2012 16:38

Hej:D

som det står in rubriken

så är jag Äntligen hemma:D

 

har precis ätit mat

efter attha kommit hem ifrån

norlanders, cop och oxen...

 

efterssom jag ´hade sån

JÄVLA kramp i natt i

mina vader och jag va

tvungen att gå till

norlanders så jag har

jävligt ont nu med:S

 

Men nu kollar jag

på tv och dricker cola:D

Det bästa med helgen:D

 

Men nu ska jag kolla klart:D

*Puss&Kram¨

/Hanna

 

 

Bar för att jag saknar

sommaren:D

och min lugg:D

Av Hanna Pavasson - 25 februari 2012 11:42

Godmorgon, Godmorgon:D

Idag är det nog min favo dag:D

Lördag=bara slappa och ta det lungt

käka godis och dricka cola:D


Men nu kan jag typ inte

skriva mer för jag ska dra

till norlanders och köpa

mobilskal till min mammas nya mobil


men skriver sen när jag

kommer hem:D

Puss&Kram

//Hanna

Av Hanna Pavasson - 24 februari 2012 23:00

Hej hej igen:D

Nu kände jag att jag ville skriva lite igen:D


Just nu så ligger jag

i sängen och äter godis och kollar

på greys:D så jävla gött!!!


imorgon ska jag nog inte göra så

mycket typ bara slappa

tror jag:D


men nu ska jag snart sova

är skitt trött

Puss&Kram/H


Har bestämt mig för att lägga

upp en video per inlägg

på en av mina favo

låtar;D

Av Hanna Pavasson - 24 februari 2012 19:05

Hej hej:D

Idag är det äntligen fredag:D

Super mycket folk på bussen till stationen som vanligt:(

Jag och lollo drog först till swedbank och kollade

om mitt id-kort hade kommit men det

skulle ta 1-2 veckor till innan det kommer;S

 

Efter den besvikelsen drog vi till korpen och va där typ

någon timme:D Skitkul!!!

Efter det så missade vi bussen så

lollos pappa kom och hämtade oss:D

 

Sen kom jag hem kollade lite på tv

och sen drog jag,mamma och Samuel till

Stan för att 1:hämta mina skor hos skomakaren

och 2:KÖPA GODIS!!!!!!!

 

*Men sen gick dom till oxen så jag

tog bussen hem (MOHAHAHAHA)

dom gick hem:D

 

Men nu sitter jag med datorn i knät

och äter massa godis:D

 

men skriver sen eller imorgon

Puss&Kram/Hanna

 

 

Love life, but somtimes

you just need to laugh at it

Av Hanna Pavasson - 23 februari 2012 21:02

Hej hej :D

Idag har jag vart iskolan som vanligt:(

Det roligaste i skolan på torsdagar är lunchen

då jag brukar va i musiksalen och sjunga:D


Det tråkigaste var som vanligt tyskan.....

det är även det som är jobbigast:(

Idag häll vi även på och labbade på kemin med 

vätgas,koldioxid och syrgas tror jag.....

helt ok med kemi....


Sen efter skolan så tog jag o lollo bussen

ner till stationen och byte som vanligt till

grangärdesbussen:D

När vi kom hem till mig så bakade

vi kladdkaka:D(MUMS!!)

tyvärr ingen bild;(


vid halv 5 drog lollo hem och jag höll på lite 

med datorn och åt sen drog jag till

lollo vid 18 tiden och åkte tillbaka till skolan

för att ta hand om en grupp blivande sjupr:D


Vi fick fika och sånt för "problemet"

Men imorgon ska jag o lollo dra

till stan på elevensval och även

äta pizza:D mumssssss


Men nu ska jag snart sova

Puss&Kram/H 


Så jävla bra asså:D

hahahaha

Av Hanna Pavasson - 22 februari 2012 21:40

Hej hej:d bestämde mig att börja om från början och på den här bloggen tänker jag försöka blogga varje dag i veckan:D

kommer nog inte att hålla det men ska försöka;D

 

Idag har jag vart iskolan, hade fysikprov gick väll helt ok får nog G iallafall:)

 

åkte hem fick panikångest över tyska och mamma ska nog ringa till skolan imorgon och prata med dom för jag håller på att gå in i väggen:(

 

Men nu ska jag lägga mig och softa på sängen skriver imorgon eller senare puss&Kram/H

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards