hannapavasson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna Pavasson - 31 augusti 2013 21:24


Hej hej:)

 

längesedan jag bloggade men jag har inte orkat, nu har ju skolan börjat så jag är skit trött när jag kommer hem:( plus att jag har varit lite små sjuk hela veckan plus att jag va hemma i onsdags och torsdags... inte kul....

 

Men iallfall nu tänker jag blogga lite.. har inte så mycket att blogga om eftersom det inte händer så mycket i mitt liv... Det är typ så här: Jag går upp, går till skolan, kommer hem, sover :) så ser mina dagar ut... men idag har jag iallfall varit med mina kära vänner louise och Emma:) Vi va hos Emma och spelade sims och kollade på criminal minds:) Det är alltid kul när vi hänger:) Efter det så har jag käkat crepés med mamma och nu ska jag kolla på mer criminal minds och dricka pepsi och käka mars:D

 

men jag har starta en ny omröstning om vad ni tycker att jag ska göra på bloggen:) Så se till att rösta!!! skriver kanske imorgon!:D 

     

 

Av Hanna Pavasson - 24 augusti 2013 17:58

Kollar på ett av världens bästa barnprogram:):)
"Nalle har ett stort blått hus"

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2013 18:44


Hej hej!:)

 

just nu sitter jag på mitt rum och kollar på simpsons:) i morgon börjar ju skolan och därför så tycker jag att det känns som att hösten kommer närmare! Men i detta inlägg så kommer jag lägga upp massa bilder:)                                                                    

 

Hoppas ni har haft ett bra sommarlov! :D det har jag haft iallfall:D

 

Av Hanna Pavasson - 18 augusti 2013 22:24


Hej hej!:)

 

Just nu sitter jag i sängen efter en lång dag med städ och dåligt väder...:( Nu är det bara 2 dagar kvar på sommarlovet och just nu så har jag faktiskt ingen ångest.... men det kommer nog när jag ligger i sängen och ska sova på tisdag.... men iallafall idag har jag inte gjort så mycket, städat och fixat lite:) läst lite i min nya bok pga regn typ hela dagen.....

 

I morgon ska jag iallafall träffa lollo:D Har inte träffat henne på flera veckor känns det som:) ska bli kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag tror att jag tänker övertala henne att måla mina naglar och sen ska hon få hjälpa mig med mitt hår:) Som ni alla vet så har jag klippt lugg och den börjar bli typ 2 cm för lång, så om jag inte hinner få en klipp tid innan skolan så ska lollo få hjälpa mig med lite ´frisyrer:)

 

men nu ska jag kolla på Wallander och dricka lite cola!:) men ni få ha det så bra och lycka till allihopa som börjar skolan imorgon!:) hoppas ni får en bra dag! förresten så kommer mitt schema upp imorgon:) det är ganska spännande faktiskt:D Hörs imorrn!

Av Hanna Pavasson - 15 augusti 2013 22:43


Hej hej:)

 

orkar inte blogga så mycket eftersom jag är tröött

men jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort idag:) '

idag har jag varit på stan med mamma och samuel

och köpt present till min morbror, Samuel köpte hockey grejer

och jag och mamma köpte "50 nyanser av honom" vet inte

om den är så bra, men jag är ju sån som måste läsa samma sak'

som alla andra människor....

 

men nu ska jag läsa och sen ska jag sova!

kram på er!!  

Av Hanna Pavasson - 14 augusti 2013 22:32

Hej hej:)

Just nu ligger jag i sängen och käkar fruktsallad och njuter av att jag har sorterat min garderob:):) och jag kollar på Wallander :) älskar dom avsnitten som Ola rapace är med i!:)

Men nu ska jag kolla klart och sen ta ett glas vatten:):) det här blir nog sista inlägget ikväll så godnatt!

Av Hanna Pavasson - 14 augusti 2013 18:01


Hej hej!

 

nu är en ny omröstning uppe och jag skulle uppskatta om just du röstade!:) hahaha... idag har jag inte gjort så mycket... jag vaknar av att mamma kommer in i mitt rum och säger att hon ska till stan och att jag måste gå upp, och självklart innan hon går så kommenterar hon hur stökigt mitt rum är! Varför måste alltid ens föräldrar kommentera hur det ser ut i rummet, eller är det bara mina föräldrar som gör det..... Sjukt Jobbigt iallafall! Jag kommenterar ju inte om deras rum är stökigt! det är verkligen något jag stör mig på!

 

Men iallafall efter frukosten så gick jag ut och tränade lite:) Jag gick till spåret och gick 2 varv och sen gick jag hem :) och då gick jag igenom johannesberg:) Jag gick med stavar, eller rättare sagt Bungypump stavar:) det är fjädrande träningsstavar med 4 kilos vikter.. Väldigt jobbigt i uppförsbackar:)

 

Efter det så åt jag lunch och sen kollade jag på "scary movie 5" den var okej.. det var en del roliga scener men annars så var det den sämsta filmen i scary movie serien... Efter det så har jag fixat lite i mitt rum och i min garderob:) men nu ska jag gå ner och fixa lite mat och kolla på skärgårds doktorn med mamma:)

 

men jag skriver kanske senare!:) Rösta i min omröstning!:)

 

Av Hanna Pavasson - 13 augusti 2013 21:20


Hej hej!

 

sitter nu på sängen och ska kolla på "häxdansen" är en serie som handlar om Bosjös damfotbollslag, som det går riktigt bra för, vilket inte alla i stan gillar. I Bosjö finns två stora intressen, bruket och fotboll. Medan herrlaget föll en division förra säsongen avancerade damlaget till trean, vilket snarare anses vara en provokation än en framgång. För lagkamraterna och tränaren blir framgången en match utanför planen som är mäktigare än Champions League. Samtidigt döljer Bosjö mörka hemligheter som sträcker sig tillbaka till slutet av 1600-talet, då elva kvinnor anklagade för häxeri dömdes till döden.

 

Jag tycker att den är skitbra! och väldigt spännande för att vara en svensk serie:) visste ni förresten att under den tiden som människor blev dömda till döden för häxeri här i Sverige så var det några som blev uppeldade typ 50 meter därifrån som jag bor!! både cool och läskigt! men nu ska jag kolla på "häxdansen" och hålla på lite med datorn för internet funkar igen!!! super lycklig:):):):):)

 

skriver kanske innan jag sover! kram!'

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards