hannapavasson

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna Pavasson - 12 juni 2014 17:36


Hallojsan!

 

Äntligen har även jag fått sommarlov!:)

Jag började dagen med att försova mig så jag hann inte äta någon frukost

så jag började dagen med att äta en chokladboll i skolan och dricka en festis:)

Efter skolavslutningen så åkte vi till hamnen och käkade glass och sen fick 

jag skjuts hem av Jennifer:)

 

Så just nu så ligger jag i sängen och håller på lite med min dator:)

Ska nig städa lite om jag orkar... i alla fall plocka undan lite tvätt:)

men jag skriver kanske senare!

 

Av Hanna Pavasson - 11 juni 2014 19:22

Hallojsan!

Sitter just nu i soffan och kollar på tv:) idag har jag inte gjort så mycket... Var i skolan kanske 40 min sen drog jag hem och följde med mamma till mormor:) där har jag spenderat min eftermiddag med att sy:)

Jag vill även passa på att säga grattis till världens bästa Emma som fyller 18 idag!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv:) äntligen är det final i Sveriges yngsta mästerkock:) men jag skriver kanske senare!:)

Av Hanna Pavasson - 8 juni 2014 18:37


Hallojsan!:D

 

Idag är det söndag och som vanligt ahr jag inte gjort så mycket:)

Städat lite, diskat och kollat på tv:) Så egentligen har jag inte gjort så mycket....

Imorgon s¨å är det ju skola som vanligt, inte långt kvar nu tills jag slutar:)

Har skolavslutning på torsdag:)

Imorgon har jag bara en lektion så det kämms lite onödigt att vara i skolan...

 

MEn nu ska jag fixa lite kvällsmat:D

 

Skriver kanske senare:D

 

 

Av Hanna Pavasson - 6 juni 2014 18:20


Hej!

 

Sitter just nu på sängen och bloggar och kollar på the simpsons:)

Om typ 40 minuter ska jag börja laga lite tacos:)

Kommer bli super gott! Efter att jag har ätit så ska jag kolla på 

Hela kändis sverige bakar:) Och jag ska nog även spela sims:)

 

Men jag skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 6 juni 2014 15:50

Hejsan!:)

Sitter just nu hos Lollo och spelar sims:) känns som att vi inte har gjort det på skitlänge... Lite nostalgi:)

Annars har vi inte gjort så mycket, vi var på stan och kollade sen klase vi pizza:) efter det så gick vi till oxen och jag handlade lite:) köpte öl för första gången:)

Men nu ska jag intressera mig i simsandet:) skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 6 juni 2014 11:31

Hallojsan!

Sitter just nu i soffan och väntar på att Lollo ska ringa så att vi kan åka till stan och kolla lite:)

Har inte så mycket mer att skriva, men hoppas att ni får en bra nationaldag! :)

/Hanna

Av Hanna Pavasson - 5 juni 2014 17:46

Hej, hallå alla glada människor!

 

Nu är jag äntligen tillbaka... Har inte haft någon insperation eller ork att blogga men nu fick jag insperation när jag såg att min kompis Emma har börjat blogga... Då blev jag lite sugen:)

 

MEn nu kan jag inte skriva så mycket mer eftersom jag ska till skara med familjen och köpa en dusch!

 

Skriver sen!:)

 

/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards