hannapavasson

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Pavasson - 30 maj 2013 17:29

 

Hej alla glada människor:D Idag är det en bra dag :D Jag har haft 2 lektioner och jag har varit där jag ska sommarjobba och fått lite information om vart jag ska va och sådan saker:D Känns skönt att Emma kommer jobba samtidigt som jag, även fast hon ska vara på en annan plats:D

 

Idag så började skolan 08.05 och istället för svenska så hade vi medicin för att de bytte pga att vi skulle gå igenom saker i medicinen:) vi pratade om hiv och aids, och vi kollade även lite på torka aldrig tårar utan handskar:) sjukt bra film! väldigt sorglig, men det finns även några roliga scener! rekommenderar den starkt till den som inte redan har sett den! :)

 

Efter Medicinen så hade vi gympa och även fast jag har ont i benet så var jag med och spelade lite badminton. Barbro var typ sjuk så vi fick göra vad vi ville och då så valde jag att spela badminton :) typ den enda sporten jag är bra på:)

 

Efter gympan så åkte jag hem, men eftersom det ösregnade gick jag lite eftersom jag inte ville bli skit blött... hur stavas det egentligen nu när jag tänker på det... blött eller blöt..... jag vet inte.. men iallafall då åkte jag hem och käkade lite och sen så åkte jag till Emma och efter det så åkte vi till dit vi ska sommarjobba:) det är så min dag har sett ut hittills :D kom ihåg att rösta i min undersökning!:D

 

skriver kanske senare:)

    VILL HA COLA!!!!!

Av Hanna Pavasson - 29 maj 2013 16:38


HEj hej :)

 

just nu så sitter jag i min säng och kollar på film:) och jag kommer även på att jag har något viktigt att fråga er om, eller viktigt och viktigt.. jag vet inte om någon där ute räknar min blogg som viktig... jag har iallafall startat en ny omröstning:) ni får själv kolla vad frågan är:) men det skulle va jätte bra om ni röstade, för jag behöver eran HJÄLP!

 

men iallafall nu ska jag berätta lite vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna:) igår så fick vi reda på nationella i matte och svenska:) i svenska fick jag D och i matte fick jag C :) ville verkligen ha ett C, så super glad och nöjd blev jag när jag fick det:) JAg fick även reda på att jag fick ett B på min träningsdagbok i gympan:)

 

men nu ska jag berätta något ännu roligare:) Imorgon är det den sista gympa lektionen på det här året:) och jag har överlevt!!:) "tyvärr" så kommer jag inte kunna vara med imorgon eftersom jag har skadat mitt ben:( trillade med cykeln förut....:( men jag fick väldigt bra hjälp av en trevlig kille som stannade och hjälpte mig upp.... Jag trillade eftersom jag sladdade pga allt vatten som har kommit idag, och att det ösregnade när jag åkte hem:( 

 

men nu ska jag kolla klart på simpsons:) skriver kanske senare:D!!

 

 

Av Hanna Pavasson - 29 maj 2013 10:30


Hej hej:)

 

sitter nu och väntar på att engelskan ska börja om 25 minuter.. vi ska först ha glosförhör och sen ska vi fortsätta kolla på den där filmen vi börjad kolla på i måndags:) Efter det så är det lunch, sedan matte och sen ska jag åka hem och bara ta det lungt:)

 

men nu har jag inte så mer att skriva om:) skriver när jag kommer hem eller i kväll:D

Av Hanna Pavasson - 27 maj 2013 22:03


Hej hej:)

 

 

 

 

 

sitter just nu i sängen och kollar på Glee:) tänker faktiskt gå och lägga mig snart:) idag har jag inte gjort så mycket, förrutom skolan:) jo jag var och tränade efter skolan:) 

 

men har inget att skriva, så jag säger godnatt!:)

Av Hanna Pavasson - 27 maj 2013 07:43


Hej hej:)

 

sitter just nu i soffan och är typ klar ska bara blåsa håret... och jag ska träffa Emma om typ 40 min:) bra planering.... men iallafall idag så är det en kort och chill dag:) svenska, engelska och samhällskunskap:) på Svenskan har vi prov, på Engelska ska vi kolla på film och på samhällen håller vi på med en enkät undersökning:)

 

Efter skolan så ska jag till gymmet:) har inte vart där på en vecka typ pga trötthet och sjukdom.... men idag ska jag iallafall dit:)

 

skriver senare kanske":) Ha en bra måndag!

Av Hanna Pavasson - 25 maj 2013 12:16

hej hej:)

sitter just nu hos Emma och vi ska snart ta oss ner mot staden:) idag är första dagen jag har shorts på mig:) passar egentligen inte i shorts men det är för varmt med de andra byxorna jag har:)

men nu ska vi dra så jag skriver senare:)

Av Hanna Pavasson - 24 maj 2013 16:03


Hej hej:)

 

sorry för att jag inte bloggade igår men jag orkade inte... igår var jag iallafall med på en övning med sjöräddningen, och massa andra folk och sådant... var ganska intressant, fast lite tråkigt eftersom jag blev evakuerad sist av alla.. fast det positiva med det var att jag fick åka med brandmännen:) fanns en som var sjuuuukt snygg:D

 

men nu ska jag berätta min prioriterings lista i helgen:) alltså saker jag måste göra innan helgen är slut:)

 

1. Jag måste hitta mitt nässpray

2. SOOOOVAAA:)

3. plugga

4. chilla

 

Det är typ så som min helg kommer se ut:) men nu ska jag dra och handla med min moder, så jag skriver lite senare kanske:) 

HA EN SKITBRA HELG; DET ÄR NI VÄRDA!!:)

 

 

 

 

Av Hanna Pavasson - 22 maj 2013 21:20


HEj hej:)

 

sitter just nu och kollar på simpsons:) tänkte lägga upp lite bilder ifrån dagen.. skulle egentligen lägga upp ganska många men jag hittar inte min sladd.... men vi får se om jag hittar den imorgon :) men jag bjuder inte bara på bilder utan jag ska vissa er en sjkúktrolig video jag såg i måndags på youtube:)

 

       

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards