hannapavasson

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Pavasson - 22 maj 2013 17:47


Hej hej:)

 

sitter nu hos Emma och hänger lite:) har haft en kul och chill dag med Emma:) vi började 09.10 och slutade 10.20:) så jag hade bara en lektion idag... men eftersom jag är en så bra vän så väntade jag på Emma när hon gjorde matte nationella:D Efter det så drog jag, Emma och Jessica till oxen och köpte lite grejer för vi skulle baka choklad bollar:D

 

när vi kom hem till Emma så började vi baka, alla gjorde varsin sats, men efter ett tag var Jessica tvungen att gå så då gjorde jag och Emma klart själva:) Efter att vi hade bakat så ringde jag till Humlet så nu ska jag dit med Emma nästa torsdag:) kul kul!!!!

 

Sedan så har jag och Emma gjort massor med saker:) vi drog och käkade en pizza, bilderna kommer senare:) och efter det så handlade vi och nu så sminakr Emma sig och vi håller på med massa saker:D

 

skriver senare:)!

 

 

Av Hanna Pavasson - 22 maj 2013 08:04


hej hej:) sitter nu i min ensamhet och har precis käkat frukost:) jag lyssnar även på musik och har uppräckt att i Greklands bidrag till Eurovision så sjunger dom " alcohol is free" tänkte inte på det i lördags...

men nu ska jag torka håret... och sedan ska jag vänta på att åka och träffa Emma:) skriver senare:)

Av Hanna Pavasson - 21 maj 2013 20:55


hej hej:)

som ni ser på rubriken så har jag fått SOMMARJOBB:) och dessutom på samma ställe som Emma:) fast jag vet inte om vi ska göra samma saker...

men annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag har haft matte nationella... gick sådär... får iallafall E, men vill gärna ha C :)

men nu ska jag kolla på tv med mamma :)) så jag skriver nog imorrn:)

Av Hanna Pavasson - 19 maj 2013 15:26

 

Hej hej:)

 

sitter nu i soffan efter att jag har städat upp lite efter går kvällen, och som det står i rubriken så håller tröttheten på att ta över och jag börjar få lite ont i halsen:( det är inte bra pga matte nationella och massa annat kul jag ska göra i skolan i veckan..... 

 

men iallafall nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på simpsons och njuta av ensamheten:D skriver kanske senare om jag orkar...

Av Hanna Pavasson - 18 maj 2013 10:17


Hej hej:) och Godmorgon!

 

just nu så har jag precis vaknat och sitter nu och äter lite frukost på sängen:)

kek med brieost och ett glas vatten:) mumsigt:) Jag sitter även och kollar på criminal minds:) och snart så ska jag bädda lite och fixa tilldet i källarn eftersom jag har sovit här inatt:D

 

Men idag så ska jag städa, sola hoppas jag, laga mat och sen ska jag vara med mina tjejer:D ska bli sjukt kul! schlager och sådana grejer:D Men nu så ska jag käka upp min frukost :D Hoppas ni får en bra dag!! :D

 

Av Hanna Pavasson - 17 maj 2013 23:07


Hej hej:)

 

idag så är det ÄNTLIGEN FREDAG!! som jag har längtat!!!! idag så började jag klockan 10:) och då så hade vi samhäll och nu ska vi göra en enkät grej som uppgift... Efter det så hade vi lunch och efter det så hade vi vård och omsorg och sen var skoldagen slut:D

 

Efter skolan så drog jag hem och byte bara kläder och sedan drog vi till Karlstad för att fira min kusin:) var ett roligt och trevligt kalas:) och nu är jag äntligen hemma och kan få sova:) känns som jag inte har sovit på hela veckan.....

 

men jag skriver imorgon:D KRAM!!

Av Hanna Pavasson - 16 maj 2013 22:59

Hej hej :)


idag har det inte hänt å mycket.. vi hade vårjoggen och det gick ju helt ok! är inte missnöjd iallafall:) men efter det så drog jag och julia hem till mig och kollade på tv och typ dog!!! är iallafall sjukt trött just nu och ska sova!:) behöver inte gå upp förrän 8:) sovmorgon till 10:)

 

men just nu så har jag plockat undan lite i mitt rum för att farmor eller farfar ska sova där:) men nu ska jag bara borsta tänderna och sen blir det sovdags:D skriver sen:)

Av Hanna Pavasson - 15 maj 2013 22:44


Hej hej allihopa:)

 

hur är det? själv är det helt ok! laddar upp inför vårjoggen imorgon igenom att ta lite mediciner! Nässpray, koksalt grejs (typ nässpray), polen medicin och Alvedon mot mitt onda ben!:(

 

men just nu så har jag precis gjort klar samhällsgrejen... sjukt tråkigt men nu är den äntligen gjord! Imorgon så börjar jag 8 och den slutar klockan 09.15 sen har jag håll till 12.40 tråkigt!!! men nu ska jag iallafall sova lite....

 

skriver kanske imorgon om jag orkar, och om jag inte är död efter vårjoggen... Önska mig lycka till!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards