hannapavasson

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Hanna Pavasson - 12 maj 2013 23:13


Hej hej:)

 

har inte bloggat idag för att jag har gjort massor med andra saker... eller inte... haha:) idag har jag sovit, duschat, ätit, kollat på tv, varit med Emma, fixat mat, kollat på tv och nu ska jag sova:)

 

imorgon är det dax för skola igen... känns helt okej eftersom det inte är långt kvar till sommarlov:) LÄNGTAR!!!!!! men imorgon så har vi typ 2 och en halv timmes håll pga att vi inte har någon samhäll, eller vi ska egentligen hålla på med en uppgift men det blir nog inte så seriöst.....

 

men nu ska jag sova, eller rättare sagt försöka sova är inte så trött.... skriver imorgon!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards