hannapavasson

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Hanna Pavasson - 13 maj 2013 18:17


Hej hej:)

 

sitter just nu och skriver det sista på en samhällsuppgift... snart så ska jag gå och laga lite mat.. Gissa vad vi ska äta... jo köttfärssås  fick det i skolan.... Gillar egentligen inte köttfärssås så mycket...

 

idag så har jag inte gjort så mycket i skolan... hade 3 lektioner och fick sluta 2 timmar tidigare:) så nu har jag tränat, kollat på criminal minds, spelat sims, pluggat och nu ska jag laga mat:) 

 

skriver kanske senare innan jag ska sova:)

Av Hanna Pavasson - 13 maj 2013 07:32


Hej hej:)

 

idag ärd et måndag igen ocj jag börjar klockan 8.40 och skulle gått upp 07.00, men byggarbetarna som är utanför mitt fönster kommer typ innan halv 7!!!! så jag vaknade vid halv7 och kunde inte somna om.. jag vet att det bara är en halv timme men det är då som jag sover som bäst....

 

men iallafall idag är det en chill dag:) svenska redovining med Emma, engelska och då tränar vi inför nationela, 2 och en halvtimmes håll och sen medicin i en timme:) ganska gött:)

 

men jag skriver senare:) Ha en bra måndag!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards