hannapavasson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2012 20:35

HEj hej :)

 

nu har jag öppnat dörren för 2 stycken gäng!!

fan vad rädd jag blev första gången.... typ såhär

 

*dörren ringer*

Jag: ah!!! det ringer

mamma: men öppna dörren då!!

Jag: Okej....

Jag öppnar dörren

ungarna: BUS ELLER GODIS!!!

Jag: har inget godis, tyvärr

Ungarna: Har du pengar då??

Jag: Nej, jag tar väl ett bus!!!

Ungarna: Okej!!

 

jag går in och sätter mig i soffan och de börjar

springa runt huset och knacka på fönster

och skrika!!! jag blev ju skiträdd!!!

hahahaha:)

 

nu sitter jag här och kollar på Glee men det 

är gamla avsnitt så nu längtar jag till Grey´s!!!

skriver imorgon

kram/Hanna

 

Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2012 15:31

Hej hej :) LILLÖRDAG igen nu då!!:)

 

Detta firades med att jag drog till gymmet

vid 11 tiden och sen var jag där tills 13 typ:)

efter det så drog jag till mormor och käkade våfflor:D

 

och nu så har jag och samuel precis kommit hem 

och sitter här i soffan och kollar på family guy:)

sjukt stört och sjukt kul:D

 

Förresten har ni hört vad som händer på min gata???!!!

det är en inbrottsvåg!!!!!!!!!!! fatta vilken panik 

jag har!!!! jag är sjukt rädd när jag sitter i källaren

och sjukt rädd när jag vaknar på natten!!!!!

 

fast pappa sa att dom antagligen inte kommer upp

till rummet så jag känner mig lite lugnare nu..... NOT!!!!!

 

men jag ska sluta oroa mig....

jag är bara rädd för hu jag skulle reagera om det

blev inbrott och man mötte tjuvarna...

skulle man skrika, gråta, slå eller springa....

eller kanske skrika på dom...

 

nä nu ska jag fundera på vad jag ska shoppa imorgon:D

skriver kanske sen efter GLEE och Grey´s

puss på er/Hanna ;D

 

   

Av Hanna Pavasson - 30 oktober 2012 17:45

Hej hej!!! ;D

 

just nu så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar:D

gud är sååååå hungrig!!! :D

 

längtar tills på torsdag då jag ska dra 

till skövde och shoppa med julia och lollo:D

fast jag skulle inte shoppa så mycket men sen 

hittade jag två presentkort på 200kr var:D

SUPER LYCKLIG!!

 

men nu har jag inte så mycket mer

att skriva om så jag skriver kanske sen :)

kram;)

Av Hanna Pavasson - 30 oktober 2012 11:57

Hej hej!!

 

just nu så sitter jag här i soffan och funderar på

om jag ska byta namn alltså inte mitt namn, även fast 

jag gärna skulle vilja hetta bara Pavasson :)

nej jag funderar på att byta namn på bloggen...

några förslag?? eller ska jag behålla namnet?? kkommentera!!

 

idag så ska jag inte göra så mycket förutom

att göra klart den där svenska grejen..

det går ut på att man ska ta en novell och göra om det 

till en tidningsartikel:) ganska kul faktiskt!!

Det ska va på minst 300 ord och jag trodde att 

jag hade massa kvar att göra, men jag har redan skrivit 217 ord:)


btw är det någon som vet vad man kan 

göra på lovet?? har skittråkigt!!!

det ända jag ska göra är att åka till skövde på torsdag

men det är skitlångt kvar!!:(

 

men nu ska jag skriva klart min svenskagrej:)

skriver sen:D kram/Hanna

Samuel igår när vi var och handlade:)

 

   

Han passade även på att vila lite på vägen hem:D He Lövs it!

 

Jag just nu :) 

 

 


Av Hanna Pavasson - 29 oktober 2012 14:33

Hej hej!!
Nu har jag och Samuel precis käkat:) pommes och kyckling!!
Nu sitter vi och kollar på Simpsons:) sjuktkul!!!!
Har inte så mycket mer att skriva om:)
Skriver sen efter att vi har gått och handlat och lagat Tacos:)
Puss på er/Hanna

Av Hanna Pavasson - 29 oktober 2012 11:24

Hej hej girls and boys!!!
Och godmorgon på er:) det bästa med lov är att man får sova hur länge man vill:) fast jag måste börja gå upp lite tidigare så att jag inte sover bort lovet som pappa säger:)

Idag så ska jag gå till oxen och köpa taco grejer:) så ikväll ska jag och brorsan laga Tacos:) skitgott!!!
Tyvärr så blir det ingen resa till e-tuna eftersom det bara går bussar dit på lördagar och söndagar men det får bli någon annan dag:)
Men nu har jag inte något mer att skriva om
Puss och kram/hanna

Av Hanna Pavasson - 28 oktober 2012 22:12

Hej hej:) sitter i soffan(som vanligt) och kollar på Beck med mamma och pappa:) Samuel och pappa har vart på hockey och när de kom hem så åkte jag och pappa och köpte pizza:)
Men nu ska jag kolla klart på Beck och sen blir det att dejta min kudde:)
Även fast jag typ inte har gjort något idag så är jag sjukt trött:)
Puss på er:)/hanna

Av Hanna Pavasson - 28 oktober 2012 17:28

HEj hej!!

 

nu ska jag informera er om att jag är med i

en tävling om att bli dagens blogg:)

kolla in hennes blogg och va med ni också!!

www.naathalieekstrom.blogg.se

kolla in det!!!

 

men nu har jag inte så mycket mer att skriva

om men kanske gör ett litet inlägg sen

puss på er/Hanna

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards