hannapavasson

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna Pavasson - 17 juli 2013 16:44


Hej hej:)

 

har inte bloggat på typ 2 veckor... har inte orkat.... men iallfal sen jag bloggade senast så har det hänt ganska mycket... Jag har varit vid sommarstugan och bara tagit det lugnt och haft grillfest och sådana grejor:) 

I förra vecka på måndagen så började jag jobba:) känns ganska gött:) på fredag har jag jobbat 2 veckor och då har jag 2 veckor kvar:) 

 

men har inte så mycket mer att skriva om, men nu vet ni vad jag har gjort de 2 senaste veckorna!:) men jag hoppas att ni har en bra sommar och jag skriver förhoppnings viss snart:) KRAM!!

Av Hanna Pavasson - 3 juli 2013 15:24

 

Av Hanna Pavasson - 1 juli 2013 22:37


Hej hej allihopa därute:D

 

Just nu så sitter jag och spelar sims samtidigt som jag kollar på vänner:) idag känns det som att jag inte har gjort så mycket fast jag har det... Jag vaknade klockan 09.40 av att mamma ringde och då prata vi lite efter det så gick jag upp och åt frukost:) efter det så fixade jag ihop en pannkakssmet till mig och Samuel:) jag ställde in den i kylskåpet och gick ut och solade lite:) vid 12.20 så började jag steka pannkakor:) efter det så kollade jag på film och åt choklad och sen tränade jag lite:) och duschade och nu sitter jag och spelar sims :)

 

imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men hittar nog på något:) tänker njuta nu den sista vecka innan jag börjar jobba.... börjar bli lite nervös.... men nu ska jag fortsätta spela och kolla på vänner! så sov så gott, så ses vi imorgon:)

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards