hannapavasson

Alla inlägg under februari 2014

Av Hanna Pavasson - 28 februari 2014 17:06


Hallojsan!


Trevlig Fredag på er! Hoppas ni har haft en bra dag!

Jag har haft en mindre bra dag... Strull med banken och så fick

jag tillbaka matteprovet som jag gjorde förra veckan... OCh som tur

är så fick jag E, Men blir så JÄVLA förbannad på mig själv

eftersom jag kunde gjort så mycket bättre!!!!!

Såg flera tal som jag bara hade fler tecken..mSå från och med nu så ska jag

kolla igenom mina prov 20 gånger innan jag lämnar in det!!!!

 

Det enda som har varit bra den här dagen är att det är fredag och helg

Samt att vi fick spela pingis på idrotten! Även fast jag inte är super bra på det

så tycker jag att det är sjuktkul!:D 

 

MEn just nu sitter jag och ska kolla på det senaste greys avsnittet,

och jag dricker blåbärssoppa vilket gör så att jag tänker på farmor och farfar:D

JAg brukar alltid dricka blåbärssoppa hos dom eftersom vi inte brukar ha 

det hemma:) Men jag skriver senare!:D

Av Hanna Pavasson - 27 februari 2014 20:39


 

Hallojsan!!

 

Bloggade inte igrå eftersom jag hade migrän, och jag har inget

att blogga om eftersom det typ inte händer något.. Vi fick i läxa i måndags

att försöka bryta en norm och jag körde den enkla vägen och skulle sätta

mig vid någon random på bussen, men det slutade med att tanten först kollade

lite konstigt på mig när jag frågade om jag fick sitta bredvid henne, men sedan 

började vi prata och vi pratade typ hela vägen hem ifrån skolan....

Så jag tror att jag miosslyckades lite....:D

 

Men nu ska jag kolla på American dad:)

 

Skriver kanske imorgon!

Av Hanna Pavasson - 25 februari 2014 20:45


Hallojsan!

 

Har blivit helt kär i Cake boss:) har snart kollat på alla säsonger som finns...

Men idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha varit i skolan...

Efter skolan så drog jag och tränade lite och sen åkte jag hem... 

Trillade i källar trappen så jag åkte in i väggen... Nu kan jag typ inte stödja på mitt ben..

Super tråkigt!! Så det blir nog ingen gympa eller träning för mig imorgon...

 

Men nu ska jag kolla på cake boss och läsa den sista sida av kapitel 7 i Animal farm...

Super tråkig bok, men måste läsa tills imorgon eftersom vi ska ha bokcirkel.....

 

Men jag skriver nog inget mer i dag så godnatt på er!

 

/Hannaaa

 

 

  

Mitt vackra lår.......

 

Av Hanna Pavasson - 25 februari 2014 11:29

Hejsan!
Sitter just nu och spelar kort med Julia!:) snart börjar svenskan! Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 25 februari 2014 11:27

Hejsan!
Sitter just nu och spelar kort med Julia!:) snart börjar svenskan! Skriver sen!

[Bild]

Av Hanna Pavasson - 24 februari 2014 21:21


Hallojsan!

 

Hoppas alla har haft en bra dag! Det har i alla fall jag haft:)

Skolan som vanligt var väl helt ok.. känns inte som det händer så mycket,

men det kan vara ganska gött och bara ha en vecka utan något super viktigt.

EFter skolan så drog jag till Emma och som vanligt när man spenderar

eftermiddagen där så är allt fullt med hundhår:) Kläderna, dataväskan

min kakburk och även datorn har hundhår... Varför blir det så..:)

 

MEn jag tycker det är så värt det eftersom Emmas hundar är super gulliga:)

OCh jag hoppas att Teddy har förlåtit mig för att ha kastat upp hans boll

i ett träd... Emma fick dock ner den:) Så han var glad sen :) Jag skulle vilja vara 

en hund ibland eftersom det nog inte krävs så mycket för dom att vara glada:) 

En boll och det är lycka för dom... Tänk vad världen skulle vara enklare då..

 

MEn nu ska jag spela lite sims och sen sova!

Godnatt på er!:D

Av Hanna Pavasson - 24 februari 2014 16:43

Hallojsan!

Sitter just nu hos Emma och tar det lite lugnt:) hänger med hennes djur! Har en katt bakom mig, en hund bredvid mig och en i knät:) är dock lite orolig över katten....

Har fått ett nagellack och 2 godis bitar av Emma som har varit på Ullared :) blev nästan lite rörd när hon hade köpt det till mig! Super gulligt av henne!:)

Men nu ska vi spela kort!
Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 24 februari 2014 08:06

Hejsan!

Sitter nu på bussen på väg till skolan:) är som vanligt helt själv på bussen..... Har egentligen inget mer att skriva om så jag skriver lite senare! Hoppas ni får en bra dag!
/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards