hannapavasson

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Hanna Pavasson - 17 februari 2014 21:14


Hallojsan!

 

Hoppas att alla har haft en bra dag!

Det har jag haft, en av dom bästa på länge:)

Idag var ju första dagen i skolan efter lovet och det kändes helt ok! 

Som tur var så gick dagen sjukt fort!:) EFter skolan så drog jag till Gymet med Julia och Julia:)

Känns gött att träna lite!:)


Men jag fick en kommentar förut om mitt sommarjobb, och den personen undrade lite om det

och jag lovar att jag skrive rom det imorgon för då ska jag nämligen dit, 07.30

Och då tror och hoppas jag att jag får mer information!:)

 

Men nu ska jag göra lite engelska gloser och sen ska jag sova!

Skriver imorgon!

Av Hanna Pavasson - 17 februari 2014 08:01

Hallojsan och godmorgon!

Japp då är det dags för att åka till skolan... Känns som att lovet har gått as snabbt! Men det känns som att jag är utvilad och redo!:)

Just nu sitter jag på bussen som går om typ 2min:) är lite förvånad över att det är ljust och klockan bara är 8... Men jag skriver sen!

Hoppas ni får en bra dag!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards