hannapavasson

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 23:13


Hejsan!

 

Tänkte bara skriva ett sista inlägg innan det är dags för mig att sova:)

Hoppas att ni har haft en bra dag, både ni som har sportlov och ni som sliter i skolan..:)

MEn i morgon så ska jag kanske åka till Hjo, beror på vädret och ifall vi åker så ska jag gå upp 8 imorgon sådärför tänkte jag försöka sova typ nu:) Därför skriver jag detta inlägg för att säga godnatt till er och hoppas att ni får en natt med skön sömn!:D

 

Skriver imorgon när jag vaknar!:)

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 19:27

Älskar Loka :D<3

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 19:09

Hejsan!

Lagar mat just nu, pasta och kyckling, kommer bli mumsigt!:)
Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 15:20


Hejsan! 

 

Har precis avslutat en sen lunch med mamma och Samuel. Hon lyckades med att göra plättar vilket gjorde så att jag blev typ överlycklig:) Känns som att det var typ 5 år sen som jag åt plättar sist... Men nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt (precis som jag har gjort hela dagen) och kolla på criminal minds och lite annat smått och gott:)

 

Skriver kansk senare om jag hittar på något!;)

 

   

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 13:38


Hejsan!

 

Sitter just nu på mitt rum och kollar lite på min underbara dator! 

Snart så tänker jag gå ner och käka plättar om mamma kan laga några...

får se om hon klarar det:) MEn har egentligen inte så mycket att skriva om

men jag skriver senare i eftermiddag tror jag!

 

 

Gammal bild! ifrån 2012

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 10:38

Hejsan och godmorgon!

Vaknade precis och ligger fortfarande i sängen. Är lite seg och så har jag träningsvärk... Men nu ska jag försöka ta mig upp och äta något, kanske en omelett...

Men jag skriver senare om vad jag hittar på... Ha en bra dag!

Av Hanna Pavasson - 10 februari 2014 01:07

Hejsan!

Klockan är visst lite mer än vad jag trodde, fastnade som vanligt i criminal minds... Men nu ska jag iallafall sova så godnatt på er därute och hoppas ni får sova något! Vet inte om jag kommer göra det eftersom jag just nu hör både pappa och mamma som snarkar... Men jag ska i alla fall försöka!

GODNATT!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards