hannapavasson

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Hanna Pavasson - 3 februari 2014 18:12


Hallojsan alla människor därute!:D

 

Sitter just nu i sängen och har precis skrivit klart en inlämning om stomi, sondmatning och crohns:) ÄNTLIGEN, tyckte att det gick väldigt segt men nu är jag äntligenklart!:D

Nu htänker jag plugga lite på arbetsmiljö fråger som jag har prov på Onsdag... Jag ska även plugga lite på engelska gloser tills imorgon.... Men det är ganska lätt eftersom det bara är verb, vilket man har lärt sig sen mellanstadiet, någonstans långt därinne i hjärnan :D

 

Idag har skolan gått ganska fort:) Jag och Julia fick ha genomgånger på matten för oss själva eftersom vi är lite före de andra... men det gick bra som vanligt, tycker att vi jobbar väldigt bra ihop:D Efter det så drog jag hem och snackade med lollo hela vägen hem:D Imorgon tänker jag nog träna om jag inte gör det på onsdag när jag har tid:)

 

MEn nu ska jag kolla på simpsons och plugga lite till:) skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 3 februari 2014 15:20

Hejsan!

Kom hemifrån skolan för typ 40 min:)
Och just nu sitter jag framför tv:n och kollar på Simpsons :) efter det här avsnittet ska jag göra lite läxor.

Idag hade jag mitt svenska tal om vardagshjältar och jag tyckte att det gick sådär... Hoppas på ett c iallafall:)
Men nu ska jag käka
Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 3 februari 2014 08:03

Hejsan!

Sitter just nu på bussen till skolan, börjar halv 9 idag:) min enda sovmorgon.... Och som vanligt är jag själv i bussen... Vi hörs senare! Hoppas ni får en bra dag!

Av Hanna Pavasson - 3 februari 2014 06:56

Frukostdags;)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards