hannapavasson

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Hanna Pavasson - 11 februari 2014 22:53


Hallojsan allihopa!:D

 

Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla fall jag haft:)

 

Just nu så ligger jag på sängen och skriver detta inlägg:)

Under tiden som jag även kollar på criminal minds och ska kolla facebook

innan jag riktar min fulla uppmärksamhet till criminal minds. 

Tänkte även att jag ska försöka komma i säng i tid idag eftersom jag vill 

vakna i skaplig tid imorgon eftersom jag ska träna och sen vara barnvakt:)

 

Men nu ska jag hålla på lite med datorn, men eftersom det

här blir mitt sista inlägg idag så passar jag på att säga

Godnatt och hoppas att alla får en bra natts sömn, så att ni vaknar utvilade imorgon!:D

 

Skriver imorgon när jag vaknar!

 

Av Hanna Pavasson - 11 februari 2014 18:07

Hejsan!

 

Sitter just nu på sängen och har precis fixat lite med ramar som jag köpte i Hjo:) Jag har äntligen satt in lite gammla kort:) Men nu ska ajg kolla på en film och sen ska jag nog hjälpa till att laga mat:) Har egentligen inte så mycket mer att säga så jag bloggar senare tror jag:D

Här kommer öite bilder ifrån vad jag har köpt:)

 

 

Köpte 2 ramar:)   

 

Köpte en rolig mugg/glas:D

 

 

   

Jag köpte 2 ljus, hårnålar, block, 3 tavlor man kan måla på, en burk som man kan ha sugrör i, 2 ramar och en mugg som det står "keep calm and refill" på, inte med på bilden dock:)

 

 

Köpte pasta med olika smaker:D

 

 







  

Så här såg ramen ut när jag hade satt i bildeR:D

 

Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 11 februari 2014 13:30

Hallojsan!

Är just nu i Hjo och har precis käkat lunch:) pizza! Har även varit och shoppat på hem&hobby :)
Shoppade för 197 kronor:) jag lägger upp bilder sen när jag kommer hem :)

Men nu ska jag och Lollo till njuta och gå runt lite i Hjo!

Skriver sen!:)

Av Hanna Pavasson - 11 februari 2014 09:46

Hejsan!
Sitter just nu i bilen på väg till Hjo:)
Vi ska även göra stopp i Brevik och tibro:) men ni mår jag snart illa..
Skriver sen!:)

Av Hanna Pavasson - 11 februari 2014 08:04

Hejsan!

Sitter just nu på pappas säng och lyssnar när mamma pratar med mormor:) jag ska snart hoppa in i duschen så jag skriver senare!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards