hannapavasson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2014 15:31

Hejsan!

 

Jaa ni läser rätt! det är dags för mig att flytta... inte hemifrån

utan jag ska flytta min blogg till Nattstad!

 

"Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3725301482"

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 19:18

Hejsan!!


Just nu så står jag och bloggar samtidigt som jag steker lite kyckling!:)

Är faktiskt ganska hungrig eftersom jag inte har ätit något sen klockan 12 typ....

Idag har jag i alla fall varit i Skövde och shoppat lite:) Underkläder, smink, smycket, block och en tröja blev det:) Ikväll så blir jag bänkad framför tv:n, idol, leifs Restaurang och Paradise hotel. Men nu ska jag hjälpa mamma med maten och duka:)

skriver senare! Hoppas ni får en bra kväll!!:D

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 10:07

Hallojsan!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat eller haft tid för det:) i sommar har jag bara jobbat och sovit typ;-) men nu tänkte jag komma igång med bloggen igen nu när skolan snart börjar:) men jag skriver lite senare om vad jag har gjort i sommar och så! Men nu ska jag snart åka till skövde för lite shopping:)
Skriver sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards