hannapavasson

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna Pavasson - 29 mars 2012 18:25

Hej Bloggen:)

Hur mår alla??

Själv mår jag ganska bra just nu:)


Men det som hänt under veckan är

1. Jag har fått brev ifrån min brevvän:)

2. det har vart påsklunch i skolan:) (MUMS!!)

3. Jag har fixat instagram och kik:)

så lägg till mig:) pavazzon:)


Men just nu så håller jag på och

pluggar lite, tar bara en liten paus:)

Men nu ska jag fortsätta plugga skriver

sen tror jag...


Puss&Kram

/Hanna


Btw har gjort om i bloggen kommentera

om ni gillar det:)


och glömm inte att lägga till

mig på instagram och kik

pavazzon

 

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2012 21:41

Hej hej bloggen:)

Sorry för dålig uppdatering:/

Men jag har helt enkelt inte hunnit/orkat..

 

Men idag så efter solan drog jag och lollo

till gymmet och va där någon timme och drog sen hem:)

Efter det så åkte jag och Samuel först

till Willys sen ÖoB och sen coop:)

 

Vi köpte godis på willys och vi skulle

ha köpt dricka på ÖoB men vi hitta ingen.

Så Då drog vi till coop:D Efter det så

drog vi hem och åt:)

 

men nu ska jag kolla på tv

skriver nog imorgon

Puss&Kram

/Hanna

 

En gammal bild på mig:)

Guud vad jag saknar sommaren:D  

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2012 15:41

Heej:)


Sorry för ganska dålig uppdatering:/

Men jag har haft ganska mycket att

göra. T.e.x prov i no!!! hahaha jag kan

typ inte no...... men det kändes helt ok.


Något som jag fick veta igår va att jag

fick MVG på hemkunskapsprovet:D


fan vad glad jag blev!!:) men nu har 

jag typ inget mer att skriva om men

jag kanske skriver i kväll eller imorgon


Puss&Kram

/Hanna'

 

BTW fick också reda på att jag fick g på tyskaprovet

Tack igen bina för hjälpen:D och ifall ni vill vet

så är har bina tagit kortet på sin fot som äter en kaka.....:)





    

Och en annan sak som jag har tänkt på..

har du någonsin druckit vanilj cola??

den är mycket sötare än vanlig cola

fast helt ok......

 

Av Hanna Pavasson - 14 mars 2012 20:44

Hej hej bloggen:)


Idag är det ju onsdag och dagen började med att jag gick upp och laggade typ världens största frukost!! EVER!!:D

Jag lagade Gröt och sen åt jag även en macka och drack lite juice:D


bara för att vi skulle ha nationeltprov i NO:( Det gick väll sådär...... G hoppas jag...

Efter att vi hade haft nationeltprov i typ 2 och en halv timme så fick vi dra och gick och åt en väll behövande lunch:D


Kom hem efter en jobbig dag i skolan (vet inte varför men prov suger musten ur en)

Så fikade jag lite sen var det bara dags att ta upp läxböckerna:(


Men nu ska jag kolla på Grey´s för klockan 21.00 på onsdagar är min grey´s tid:)


så jag skriver imorgon om jag har tid:D


Puss&Kram

/Hanna:D


  

Släng gärna in en liten kommentar:D

Av Hanna Pavasson - 12 mars 2012 00:28

hej hej

Nu blir det ett litet, kort 

och onädigt inlägg:)

Kvällen har spenderats framför tvn

först kollade jag på

så ska det låta med mamma och pappa:)

och sen kollade jag på

Pretty Woman:)

 

Men nu ligger jag i

sängen och bloggar, kollar

facebook och kollar på grey´s:D

Men nu ska jag snart sova

Puss&Kram

/Hanna

 

 


hahaha......:D

Av Hanna Pavasson - 11 mars 2012 15:35

Hej hej allihopa:)

Idag är det ju söndag:(

och jag vet inte varför

men söndagar är alltid så långa

och tråkiga!!!

 

så jag har spenderat den med

1. Sovit

2. kollat på tv

3. Ätit gammal thai mat 

4. Pluggat kemi

5. förstört mitt iphone skydd

6. Kollat facebook:)

7. bloggat:)

 

Men nu ska jag försöka fixa mitt

iphone skydd:D

skriver kanske senare

 

Puss&Kram

/Hanna

 

 

Av Hanna Pavasson - 10 mars 2012 23:42

Hej hej Bloggen:)

Äntligen hemma efter att ha vert 

hos mormor och ätit mat:)

Lekte ganska mycket med agge:)

det hela slutade med att han tog

min mobil och började filma sig

själv, medans jag sprang efter

och skrek:

 August kom till baka med min mobil!!!

 

Självklart så kollade jag på

Melodifestivalen:)

Äntligen så var det en bra som vann:)

Loreen in my heart!!!:D

Så jävla braaaa!!!

 

Men nu ska jag sova

tror jag.....

skriver imorgon

Puss&Kram

/Hanna

 

 

 

 

Av Hanna Pavasson - 10 mars 2012 16:59

Hola:)

Kom precis hem ifrån ishallen:)

Dagen började med att jag gick upp vid

9.30 typ:) och åt frukost,

duschade:D

 

efter det så drog jag till bina

och vi drog vidare till Valentino

och käkade kebab och pizza:D

 

När vi hade käkat och snackat en hel del XD

Vi drog senare till oxen och köpte lite godis:)

Sen gick vi runt för att hitta ett ställe att va

på:)Det slutade med att vi hamnade på ishallen:)

 

Och idag har jag varit med om nåt historiskt:)

Bina såg sin första hockeymatch:)

Och min brorsa dömde sin första match:)

Om min brorsa var nervös så var min

mamma 100 gånger mer nervös:)

 

men nu ska jag dra till mormor

och äta och kolla på melodifestivalen:D

skriver när jag kommer hem:)

 

Puss&Kramm

/Hanna

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards