hannapavasson

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Hanna Pavasson - 5 mars 2012 19:22

Hej hej bloggen:D

 

sorry för dålig uppdatering:(

Men jag har tillbringat helgen i Stockholm!!

Åkte dit i lördags med tåg från skövde:D

 

Kom ut ifrån stationen i STHLM

så gick jag och mamma till Scandic.

Efter att vi hade fått vår rum

gick vi ut och letade efter

någonstans att äta:D

 

Efter det så gick vi runt på

stan och kollade i typ

alla affärer:)

Vi gick även till chinateatern:)

Och vi gick även till NK:D

 

Vid typ 18 så gick vi till

hemköp och köpte

godis,chips,cola och vindruvor:D

 

efter det så drog vi till

hotellet och lämnade grejerna:D

kommer lägga in lite bilder

på det jag shoppade:D

 

Sen drog vi till Pizza Hut

MUMS MUMS MUMS MUMS MUMS:D

SKITGOTT!!!

 

Sen gick vi bara tillbaka till

hotellet och kollade på¨

melodifestivalen:D

tyckte ni det va rätt låter

som gick vidare??

kommentera gärna:)

 

Puss&Kram

//HANNA

 

 

laugh if you want

but idon´t care 

because i´m still mee:) 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards