hannapavasson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2013 22:21

Hej hej!

 

nu är det dags för mig att gå och sova:) Ska upp klockan 8 imorgon

och ska åka till Hjo med mormor så jag behöver vara utvilad:) 

Ikväll så har jag inte gjort så mycket förutom att kolla

på desperate houswives, spelat sims och kollat på tv:)

Jag har även blivit skrämd typ 3 gånger av barn som plingar på dörren

och sen hoppar fram och skriker "BUS ELLER GODIS!!!"  

Några hade jätte coola dräkter :)

 

När jag ser barn som är ute och frågar bus eller godis så undrar

jag varför jag aldrig fick göra det när jag var liten... men

det var nog för att min föräldrar tyckte att det var tiggeri... 

Men då tycker jag det är konstigt att man fick gå påskkäringar...

Men då fick man ju iallafall ge teckningar mot godis så då gjorde

man ju något för att förtjäna det:) 

 

Men nu ska jag sova så jag skriver imorgon!

Godnatt!

Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2013 17:41

Hej hej!

 

Här kommer några bilder på det jag köpte i huvudstaden igår:)

 

   

Skjorta ifrån Lindex 299Kr

 

 

Jeans, Kappahl 299 kr

 

Stickad tröja, Kappahl 299 kr


 

Leggings, kappahl 249 kr

 

   

Tröja, Gina tricot 199 kr

 

     

Lite grejer ifrån Hm vet inte riktigt vad det kostade..

jag tror att hårnålarna och toffsarna kostade 19 kr/st:)

Mascaran kostade ca: 120 kr och concealer ca 110 kr

 

Skriver senare!  


Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2013 13:25

Hej hej!

 


Har nu passat på att designa om bloggen lite:)

Har skickat in min psykologi grej och ska snart äta

lite lunch tror jag och sen ska jag plugga resten av 

eftermiddagen:( Ska även ta kort på det jag köpte i

Stockholm så att ni får se vad jag har shoppat:) 

 

Vad tycker ni om min nygamla design?:)

Har tagit en header som jag hade för några 

månader sen och använder den igen eftersom

jag gillar den:) Den är helt enkelt jag och det är det

som den här bloggen handlar om :) 

 

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med lunchen.

Röst i min omröstning:) 

Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 31 oktober 2013 12:30


Hejsan!

 

Sitter just nu i soffan och skriver lite på en inlämning om hur psykologin växte fram som veten- skap.  Går sådär, men jag tror att jag är klar, vet dock inte vad läraren kommer tycka om innehållet... vi får väl se. Igår var jag iallfall i stockholm som ni kanske vet, och jag tänker lägga upp bilder på vad jag köpte senare idag:) så håll koll på bloggen om du inte vill missa detta:)

 

 Idag ska jag nog inte göra så mycket förutom att plugga svenska... hatar att jag har "läxförhör" på grammatik.... Fattar typ ingenting, förutom substantiv, verb, pronomen... så jag måste plugga på de andra ordklasserna. Nu ska mamma läsa min psykologi grej så skriver senare! 

Av Hanna Pavasson - 30 oktober 2013 17:46

Hej hej:)

Sitter just nu på tåget på väg hem! Har haft en kul dag i Stockholm med trevligt sällskap och mycket shopping:):) jag tror att jag shoppade mest av alla:) men jag behövde kläder och nu behöver jag inte shoppa på länge:):)

Sitter på tåget och har precis käkat min första hamburgare ifrån Burger king:):) sjukt gott! Det sitter en inge bredvid mig som klagar hela tiden och säger "Fuck,Fuck,Fuck" sjukt irriterande!!!

Men nu ska jag dricka upp min dricka och lyssna på musik! Skriver när jag är hemma!

[Bild]

Av Hanna Pavasson - 30 oktober 2013 09:10

Hej hej!
Sitter just nu på tåget till Stockholm med mina kära vänner:) är sjukt taggad!:) sitter på övervåningen:)

Har ätit lite frukost och så har vi spelat lite kort och nu sitter vi och är osociala:) jag, Emma och Lollo lyssnar på musik och Julia läser:)

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så jag skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 29 oktober 2013 20:34

Hej hej!

 

sitter just nu och kollar på desperate Houswives:)

Jag har precis ätit morotssoppa:) super gott:) Som det står

i rubriken så ska ajg snart gå och kägga mig eftersom jag ska upp

klockan 05.30 Måste bara vänta på att mormor ska t´ringa mig 

eftersom hon ska skjutsa oss imorgon till skövde:) 

 

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite, varit på biblioteket

och efter det så gick jag och fikade med lollo på ströget:) Super mysigt!!:)

Efter det så gick vi till oxen för att handla lite tills imorgon:) JAg köpte

en drickyoghurt som jag kan dricka till frukost imorgon på tåget:)

 

Men nu ska jag gå och ringa mormor! skriver imorgon:)

Av Hanna Pavasson - 29 oktober 2013 12:18

Hej hej!

Sitter just nu i mitt rum och kollar på desperate houswives:) har inte sovit så bra i natt så jag har sovit till typ 11... Skulle egentligen vara med Lollo men hon skulle klippa sig vid 15 så vi ska fika på stan efteråt:)

Det roligast är att min mamma och bror också ska klippa sig då..:) Nu ska jag försöka kamma mitt hår.. Får se hur det går;-) skriver senare!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards