hannapavasson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Pavasson - 28 oktober 2013 20:56

Hejsan! 

 

Har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte har haft någon inspiration eller ork, men nu är jag tillbaka tror jag.. :) sedan jag senast bloggade så har jag haft det lite stressigt i skolan och jag har äntligen fått mitt efterlängtande HÖSTLOV!! :):) Sjukt skönt att äntligen få sova ut på morgonen eftersom det är då jag kan sova.. Har haft lite svårt att sova de 4 senaste veckorna så jag sover typ inte på natten utan sover på morgonen istället..... Jag vet inte riktigt varför det är så..... 

 

Men nu ska jag berätta om mina planer på Höstlovet!

1. Jag ska sooooova riktigt länge

2. Hänga med mina vänner:)

3. Åka till STOCKHOLM :):)

4. Plugga....:(

5. Åka till Karlstad

6. åka till Hjo:)

Hoppas bara att "stormen" kommer dra ifrån Sverige innan Onsdag:)

 

Nu har jag inte så mer att skriva om, men jag skriver imorgon:) Hoppas att ni får en bra vecka!  

Av Hanna Pavasson - 13 oktober 2013 22:44


Hej hej!


Idag är det söndag och det känns som jag inte har gjort någonting... Fast jag har varit hos mormor och lekt lite med August:) Vi lekte pirater men sen fick jag inte va med för jag förstörde´bara.... men 5 senare så bakade vi sandkakor så jag tror att han förlät mig:) Efter det så åkte jag hem och fixade det sista på min svenska redovisning som jag kan utan och innan:) Om någon skulle väcka mig i natt så skulle jag kunna berätta utantill vad boken handlar om...:) Har tydligen fått på grön text... kan inte stänga av det...



Men iallfall imorgon är det måndag och jag är ett steg närmare höstlovet.... Behöver lov NU! börjar bli trött på skolan... men nu är det bara 2 veckor kvar:):) på höstlovet ska jag till Stockholm med mina Julia, Louise och Emma! kommer bli sjuktkul!! Nu funka det att få svart text:) men nu ska jag kolla lite simpsons och sen ska jag försöka sova, har inte sovit ordentligt på typ en vecka....

 

God natt:)

Av Hanna Pavasson - 10 oktober 2013 19:34


 

Av Hanna Pavasson - 9 oktober 2013 21:22


'Hej hej!

 

Sitter just nu och försöker plugga lite men det går sådär om jag ska vara helt ärlig... Finns hundra andra saker som är roligare... Typ musik:) sitter just nu och lyssnar på en låt som vi ska jobba med imorgon på musiken:) Bra låt, men nu har jag lyssnart på den typ 30 gånger så den är ganska sönder tjatad... men iallfall idag har jag inte gjort så mycket.. Hade Ergonomi i skolan, ganska intressant och väldigt bra att veta... Hur man ska röra sig och hur man ska förflytta patienten/brukaren... Efter det så hade vi psykiatri och sen slutade vi:)

 

Efter skolan så åkte jag bussen hem eftersom min cykel är sönder, men idag lämnade jag in den.. Skulle nog va klar på fredag, så det blir att åka buss resten av veckan.. Jippie!:) Man ska njuta så länge det varar... Sen blir det cykel tills snön och isen kommer.... imorgon ska jag ha matteprov.. Är faktiskt lite nervös eftersom jag inte är så bra på det vi håller på med nu.. Men det får gå som det går.. Blir det omprov så blir det omprov... Men nu ska jag läsa igenom specialpedagogiken och sen ska jag försöka sova tidigt... 

 

Sov så gott:)!

 


Av Hanna Pavasson - 4 oktober 2013 21:34

Hej hej:)

Sitter just nu och kollar på idol med mamma och pappa:) tycker faktiskt att de flesta har varit bra idag:)

Jag äter även en macka och en bulle:) det är ju #kanellbullensdag och då måste man ju käka minst en bulle:)

Efter att jag har fikat klart ska jag gå och chilla i sängen och kolla på Simpsons:) jag ska även dricka min pepsi twist:) pepsi med citron smak:)
Helt okej:) skriver någon gång imorgon! Ha en trevlig helg!

Av Hanna Pavasson - 3 oktober 2013 11:58

Hej!

Bloggade inte igår från toppen på kinnekulle, men jag tänkte skriva vad som hände igår:)

När vi kom upp till toppen ( den gruppen jag gick med kom upp först) så började vi sätta igång våra stormkök och började laga mat:) efter maten så gick vi upp i utkiks tornet :) man såg skitlångt! Läcköslott och till och med några lägenheter i Karlstad! Sjukthäftigt!

Sen började vandringen neråt:) mycket lättare än den uppåt:) då kom vi till något som heter kalkstensbrott. Sjukt coolt, fick dock unga riktigt bra bilder på det men häftigt var det:)

Sen gick vi i skogen sen såg vi äntligen parkeringen med bussen!:)
När vi kom tillbaka till stationen så cyklade jag hem, men min cykel är nog sönder för den rullar inte av sig själv i nedförsbackar....

Det var allt som hände igår! Skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 2 oktober 2013 09:42

Hej!

Sitter just nu med klassen och fikar:)
Idag är vi och vandrar på kinnekulle:) är helt okej faktiskt, fint väder är det iallafall:) men nu ska vi gå vidare, bloggar när vi når toppen:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards