hannapavasson

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna Pavasson - 16 maj 2012 17:18

Tjenare!!!!

 

idag är det ju onsdag och det betydde

sista dagen i skolan den här veckan:D

 

Skolan va ganska lugn och efter skolan drog

jag, bina och lollo till hemmakväll för att köpa lite

GODIS!!/GLASS!!!

 

När vi hade ätit så drog jag och lollo till

korpen för att gyma lite:D

efter typ 2 timmar på gymet drog

vi hem och nu sitter jag här framför

datorn och kollar film, bloggar och kollar fb:D

 

Men nu får ni ha en bra helg och jag

kanske bloggar imorgon beror på när jag kommer

hem ifrån karlstad:D

 

SÅ PUSS PÅ ER

-/HANNAA

 

  

NU ÄR DET HELG MINA SÖTA SOM LÄSARE:D<3   

Av Hanna Pavasson - 14 maj 2012 14:08

Hej Hej:D


Idag så är det måndag och jag är sjuk:/

Jag är typ alltid sjuk.......


Men nu ska jag berätta lite om min helg:D


I lördags så gick jag till stan och köpte jordgubbar

med lollo:) och sen gick vi hem:D


Efter det så gick jag till Sabina och åt kvällsmat

Tacos in my <3


Sen kollade vi på tv och åt massa

snacks:) mums! åt även asmycket jordgubbar:D


Igår så gjorde jag inte så mycket:)


Men nu ska jag kolla på tv

skriver sen kanske


PUSS PÅ ER
/HANNA

Av Hanna Pavasson - 12 maj 2012 00:01

Hej hej bloggen:)

 

I skolan så har det inte hänt så mycket..

Vi kollade på en asrolig "film" på musiken

skrattade tills jag grät. hahahahaha:)

 

Efter skolan så drog jag och lollo till

korpen för att träna lite:d det är så gött

att träna och bara fokusera på det:)

 

När vi va klara så drog vi hem och hamnade i

värsta regnskuren:( blev ganska blöt:/

fast vi såg en ganska snygg regnbåge:D

 

När jag kom hem drog jag och mamma till

oxen och handlade dricka och annat smått och gott:D

Men nu ¨så ska jag snart sova tror jag....

PUSS OCH KRAM PÅ ER

/HANNA

 

  

kommentera gärna:) 

Av Hanna Pavasson - 9 maj 2012 20:58

Hej hej allihopa, Hanna här igen:)

 

Idag så har jag och min klass varit på

studiebesök:) väldigt intressant:)

 

Men nu ikväll så har jag inte gjort så mycket:)

jag har pluggat lite tyska och annat skit:)

men just nu så har jag precis slutat snacka med

lollo en timme i skype:) vi kollade på Glee ihop:D

 

Fett bra program kommer gråta när det tar slut:/

Men just nu så ska jag kolla på Grey´s också

jävligt bra:D

 

men nu ska jag sluta blogga

Puss&Kram

/Hanna

 

 

Av Hanna Pavasson - 7 maj 2012 18:01

Hej hej:)

 

idag är det ju ännu en ny Måndag....

Hatar måndagar de är så seeeeeega....

 

idag så hade vi tyska frams till 8.50

sen så skulle vi på teater klockan 10 som slutade 11

och vi hade lunch till klockan 12.40 då syslöjden började.

 

Efter slöjden drog jag och lollo ner till stan

för att träna lite på korpen:)

kom hem klockan 17 och nu sitter jag framför

datorn och väntar på att mina föräldrar

ska komma hem och laga mat:)

 

Men nu ska jag kolla på lite Glee

 

PUSS PÅ ER

/Hanna

 

 

Måndagar, vem behöver dom:/ 

Av Hanna Pavasson - 6 maj 2012 17:54

Hejsan alla glada människor:)

 

Idag så har jag inte gjort mycket :)

Jag gick upp vi 10 tiden åt frukost och sen gick

jag upp på mitt rum och läste :)

 

Vi 13 tiden gick jag ner och åt lite lunch

och sen tog jag ett låååååååååångt bad:)

Och efter typ 2 timmar i badet så gick jag upp

och gjorde en god smoothie. Receptet kommer

senare:) efter det har jag bara läst och kollat på Grey´s:D

 

Men nu så ska jag fixa lite med lite läxor 

så jag kanske skriver lite senare....

 

PUSS PÅ ER<3

/Hanna

 

Jordgubbssmoothie:) 2 pers

 

      1-2 dl yoghurt 

1 dl mjölk

         1-2 dl jordgubbar

   1 tsk socker

   ca:10 hallon

 

  

Mums:D<3 

Av Hanna Pavasson - 5 maj 2012 23:05

Hej hej igen:)

 

 

Ikväll har jag inte gjort mycket..

kollat på lite hockey med familjen

(HEJA SVERIGE!!!!)

 

Har också funderat över bloggen och har

kommit fram till att jag ska ha den kvar på

samma ställe, alltså här:) ska bara ändra design tror jag:)

 

Men nu så ska jag fortsätta med att

kolla på Grey´s anatomy:)

 

Och sen ska jag börja läsa camilla Läckbergs

bok "Tyskungen" hoppas den är bra:)

men nu ska jag se klart på Grey´så

ni får ha en fortsatt bra lördag kväll/Natt

 

Puss på er

/Hanna

 

  

 

Min nya klänning som jag köpte på Gina

:D :D :D :D

Av Hanna Pavasson - 5 maj 2012 18:23

Hej Hej!!

 

Idag är det lördag och jag har vart i Lidköping

och shoppat med mamma och mormor:)

 

Köpte avslutningskläder

nagellack

mer kläder och massa annat:)

 

Men just nu så funderar jag på om det

inte är dags för mig att flytta....

alltså flytta bloggen till något annat ställe...

 

Kommentera gärna vad ni gillar för bloggsidor:)

 

Men nu får ni fortsätta ha en asbra lördag

 

PUSS PÅ ER
/Hanna

 

 

En utav deras bästa låtar:) (enligt mig)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards