hannapavasson

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Hanna Pavasson - 9 februari 2014 20:30

Hejsan!

Sitter just nu med mamma och pappa och kollar på farmen:) super gött att Mats vann :) efter det här så ska jag kolla på så ska det låta, sen ska jag kolla på criminal minds och sen sova:) är faktiskt ganska gött att ha sportlov:)

Men jag skriver kanske innan jag ska sova:)

Av Hanna Pavasson - 9 februari 2014 19:13

Hejsan!

Håller på med att laga mat:) tacos närmare bästämt! Super gott kommer det bli som vanligt! Som vanligt så kommer vi äta framför tv:n för det är ju os...

Men nu ska jag fixa det sista! Skriver senare!:)

Av Hanna Pavasson - 9 februari 2014 17:25


Hejsan!

 

Jag vet att jag inte har bloggat sen i onsdags, men jag har inte orkat eftersom jag har haft mycket i skolan plus att jag har varit/är förkyld... Men nu tänkte jag försöka blogga lite emr eftersom jag tycker att det är ganska roligt, och det är även roligt att se att det finns en del personer som klickar in hit och kollar. Det är ju super kul! Hoppas att ni kommenterar om ni tycker att jag skriver något som är konstigt och att ni kommer med kommentare om vad ni tycker att jag ska skriva om!

 

Men iallafall, nu är det ÄNTLIGEN lov! Det ska jag spendera med att äta, sova, träna, umgås med kompisar, kolla på tv och grejsa med min dator. Måste även plugga lite eftersom jag har matte prov veckan efter lovet... Hatar matte!! Jag måste även anmäla mig till högskoleprovet.. Tänkte att man skulle testa. Men nu ska jag kolla på criminal minds och bara ta det lite lugnt!

 

skriver antagligen lite senare!

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards