hannapavasson

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Hanna Pavasson - 11 maj 2013 11:27


Hejsan:)

 

just nu så sitter jag och håller på lite med min dator:) har precis städat klart toan:) gick på mindre än en timme:) ska snart ut och cykla lite tror jag:) ska se vad som händer i Mariestad:)

 

efter det ska ajg plocka i ordning lite innan min familj kommer och jag ska även äta lite lunch:) skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 11 maj 2013 09:03

hej hej :)

ligger nu i sängen och har precis vaknat:) ska snart gå upp och käka lite frukost:)

vad har ni för planer idag då?:) mina är att jag ska städa toan och sen ska jag spela lite Sims:) vet inte om jag ska göra så mycket mer... vi får se:)

vad tyckte ni om min video?:) skriver senare!

Av Hanna Pavasson - 11 maj 2013 09:03

hej hej :)

ligger nu i sängen och har precis vaknat:) ska snart gå upp och käka lite frukost:)

vad har ni för planer idag då?:) mina är att jag ska städa toan och sen ska jag spela lite Sims:) vet inte om jag ska göra så mycket mer... vi får se:)

vad tyckte ni om min video?:) skriver senare!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards