hannapavasson

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Pavasson - 6 maj 2013 20:25


Hej hej:)

 

idag så ha rjag varit i skola utan sjögrenen... tråkig dag som kändes helt onödig faktiskt... gjorde typ ingenting på lektionerna.. fick reda på vad jag fick på samhällsprovet och jag fick ett D och det är ag nöjde med...

 

Det jobbigaste med denna dag är 1. jag börjar bli lite hängig, antingen pga allergi eller så börjar jag bli sjuk... jag tror på det första... det andra jobbiga med min dag är mina naglar! de börjar bli gula!!!! någon som vet vad jag ska göra.... kommentera då!!

 

men nu ska jag kolla på criminal minds och sen ska ajg sova... skriver imorgon!:D

Av Hanna Pavasson - 5 maj 2013 20:20


Hej hej:) 

 

bloggade inte igår eftersom jag har vart i brevik.... men nu ska jag blogga iallafall:) just nu så sitter jag och dricker lite cola:) en cola med mitt eget namn på :D Den köpte johannas mamma till mig:) Tack Marianne! :D

 

men har egentligen inte så mycket att skriva om eftersom det inte har hänt så mycket... men nu ska jag iallafall spela lite sims och kolla på criminal minds och sen ska jag försöka sova ganska tidigt:)

 

men jag skriver imorgon! orkar inte hissa och dissa idag!

 

Av Hanna Pavasson - 3 maj 2013 23:23


Hej hej:)

 

nu så tänkte jag att et var dags för att hissa och dissa lite:)

 

Dagens hiss går till: min mamma som köpte tacos till mig:) plus cola:) ÄLSKAR TAACOS:) Tack mamma:)

 

 

Dagens diss går till: skolan! jag vet att man ska vara tacksam för att man får gå i skolan och sånt, men jag orkar ibland inte! ibland så blir det för mycket stress och press... 

 

men nu ska jag dricka lite cola och sen sova:) skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 3 maj 2013 17:13


Hej hej:)

 

Nu har jag äntligen hittat min sladd till datorn så nu kan jag lägga upp lite bilder:)

 

                                       

 

Här är bilderna Sjögren! skriver sen:)

Av Hanna Pavasson - 3 maj 2013 15:27


Hej hej:) ÄNTLIGEN ÄR DET HELG!!!

har längtat typ hela vecka! har vart en sjukt jobbig vecka, med prov, inlämningsuppgift och redovisning... men nu är jag klar med det! känns sjukt skönt:)

 

Just nu har jag precis kommit hem ifrån gymmet ) sjukt skönt att träna och det var ganska lite folk:) efter gymmet så drog jag till oxen och försökte hitta en cola flaska med mitt namn... men hitta ingen:( men det är lugnt jag har ju hela sommaren på mig:)

 

men jag har inte så mycket mer att skriva om... men jag bjuder på lite bilder:) min fredags humor först och sen jag:)

 

   

sjukt kul:) a´hahahahahaha:) älskar family guy:)

 

 

 

 

 

 

 

)  

Ni kan vara lugna det är cola i muggen:) hade inge rena glas:)

 

 

 

 

   

ett nationellt prov, en redovisning och en inlämningsuppgift senare... så här ser känner jag mig och ser ut just nu... sjukt trött.... 

 

HA EN SJUKT GRYM HELG NU:) HISSAR OCH DISSA SENARe:)

Av Hanna Pavasson - 2 maj 2013 20:17

Hej hej;)

 

just nu så sitter jag och kollar på lets dance:) jag har även ätit lite efter att jag har kommit hem ifrån skolan:) var kul:) snackade med lite 9or och sen gick vi tipspromenad:) och sen var det fika:) efter lite fika och lite snack med folk så tog jag och Emma cyklarna hem till grangärdet:)

 

men nu ska jag hissa och dissa lite:)

 

 

Dagen hiss går till: dagens väder:) varmt fast inte för varmt:) jag älskar när det blåser lite:)

 

 

Dagens diss går till: min näsa! kan typ inte andas, joo det kan jag men det är jobbigt! måste verkligen ha allergimedicin... men nu ska jag kolla på tv och fixa lite med mitt cancer arbete, och jaa det är ett jävligt tjat om den där cancer uppgiften, men jag måste verkligen bli klar med det!!!!

 

skriver kanske senare..:) 

Av Hanna Pavasson - 2 maj 2013 15:25


Hej hej:)

 

sitter nu i soffan och ska hålla på lite med datorn:) kom hem för typ en timme sen, och vid 17.20 så åker jag tillbaka till skolan för att ta hand om de blivande eleverna på vårdprogrammet:) ska bli kul:) man får fika plus att vi kommer få ledigt en halv dag :)

 

men nu så måste jag fokusera mig på min cancer uppgift:( hatar den! hatar Cancer! men det gör nog alla! som det står på cancer fondens hemsida " 1 av 3 får cancer, men alla drabbas!" 

 

men nu ska jag skriva lite... skriver senare:)

Av Hanna Pavasson - 1 maj 2013 13:03


Hej hej:)

 

kom hem för typ 30 minuter sen ifrån Götene och en rolig kväll hos Julia:) det ända som var tråkig var att när vi kollad på majbrasan så åkte jag typ ner i ett hål med hela foten typ, så min sko blev helt lerig..:( men nu har jag tvättat den:) 

 

just nu så ligger jag i sängen och kollar på criminal minds och tar det lite lugnt ) ska snart sätta igång med cancer uppgiften.... måste bli klar snart..

 

men ni får lite bilder senare ifrån gårdagen:) orkar inte lägga upp dem just nu:) men jag skriver senare:) Hoppas att ni hade en bra valborg:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards