hannapavasson

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Hanna Pavasson - 8 augusti 2013 20:53


Hej hej:)

 

nu var det sjukt längesen jag bloggade... tror att det var typ 3 veckor sen.. men jag har inte orkat eller haft så mycket tid... iallafall, sen jag bloggade sist så har jag slutat jobba:) känade sjukt bra på att vara feriepraktikant:) och så har jag varit i sommarstugan med mamma, mormor, Min morbror (Björn) och min kusin (August).

 

Idag så har jag varit med Emma och vi bakade muffins och chillade lite:) vid typ halv 8 så drog jag hem och käkade lite och efter det så har jag bara kollat på "how i met you´re mother":) och just nu så sitter jag och äter lite nektarin bitar:)

 

imorgon ska jag och mamma åka till sommarstugan igen och va där tills måndag... får se om jag överlever 3 dagar utan att duscha... det går säkert bra, eftersom jag kan bada i vättern:) sjukt fint vatten är det där och väldigt fin strand:)

 

men nu ska jag spela lite sims och sen ska jag sova:) skriver imorgon!:) förresten alla som har twitter kan väl följa mig! @pavasson och på instagram så heter jag @hannapavasson

Så se till att följa mig!! jag lovar att jag följer tillbaka:)

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards