hannapavasson

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Söndag....

Av Hanna Pavasson - 18 augusti 2013 22:24


Hej hej!:)

 

Just nu sitter jag i sängen efter en lång dag med städ och dåligt väder...:( Nu är det bara 2 dagar kvar på sommarlovet och just nu så har jag faktiskt ingen ångest.... men det kommer nog när jag ligger i sängen och ska sova på tisdag.... men iallafall idag har jag inte gjort så mycket, städat och fixat lite:) läst lite i min nya bok pga regn typ hela dagen.....

 

I morgon ska jag iallafall träffa lollo:D Har inte träffat henne på flera veckor känns det som:) ska bli kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag tror att jag tänker övertala henne att måla mina naglar och sen ska hon få hjälpa mig med mitt hår:) Som ni alla vet så har jag klippt lugg och den börjar bli typ 2 cm för lång, så om jag inte hinner få en klipp tid innan skolan så ska lollo få hjälpa mig med lite ´frisyrer:)

 

men nu ska jag kolla på Wallander och dricka lite cola!:) men ni få ha det så bra och lycka till allihopa som börjar skolan imorgon!:) hoppas ni får en bra dag! förresten så kommer mitt schema upp imorgon:) det är ganska spännande faktiskt:D Hörs imorrn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2014 15:31

Hejsan!   Jaa ni läser rätt! det är dags för mig att flytta... inte hemifrån utan jag ska flytta min blogg till Nattstad!   "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3725301482" ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 19:18

Hejsan!!   Just nu så står jag och bloggar samtidigt som jag steker lite kyckling!:) Är faktiskt ganska hungrig eftersom jag inte har ätit något sen klockan 12 typ.... Idag har jag i alla fall varit i Skövde och shoppat lite:) Underkläder, ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 10:07

Hallojsan! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat eller haft tid för det:) i sommar har jag bara jobbat och sovit typ;-) men nu tänkte jag komma igång med bloggen igen nu när skolan snart börjar:) men jag skrive...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 22:21

Hejsan! Nu har jag precis kollat på hells kitchen:) och nu ska jag sova eftersom jag är ganska trött och jag ska jobba imorgon 12-22:) så godnatt och hoppas att ni får en bra natts sömn:) ...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 12:50

Hallojsan!   Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte orkat och inte haft så mycket tid. Men nu tänkte jag försöka blogga lite mer.    Just nu så sitter jag i soffan och är ganska trött, har jobbat i 6 dagar i rad och idag ...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards