hannapavasson

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2013 20:08


 

Hej hej :)

 

nu sitter jag och kolla rpå wallander:) har försökt med att få skiten till tvn men det funkar icke så jag är lite (ganska mycket) irriterad på tv just nu... Vill slänga datorn in i tvn...!!!

 

men jag bloggar egentligen bara för att jag vill att mer folk ska rösta i min omröstning som finns lite längre ner på vänstra sidan:) Och kom även ihåg att gilla bloggen på fb:) skulle betyda sjukt mycket för mig <3<3

 

men  nu ska jag kolla klart på den här filmen och sen ska jag kolla på Johan Falk:) men jag skriver imorgon kram på er:) 

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2013 17:15


 

Hej hej:)

har äntligen kommit hem efter 2 och en halv timme på tåget..

men nu så får ni lite bilder ifrån helgen i stockholm:)

skriver kanske sen efter maten:) kram/Hanna

 

                                                             

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2013 15:11

hej hej:)

sitter nu på tåget hem till Mariestad:) ca 1 timme kvar tills vi kommer till Töreboda och sen är jag hemma:)

lägger upp lite bilder från Stockholm senare och även på det som jag har shoppat:)

idag har vi inte gjort så mycket:) åt frukost vid 9 tiden och sen vid typ halv 11 gick vi ut och kollade i affärer och handla lite på hm:)

skriver sen när jag kommer hem:)
kram/Hanna

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2013 15:07

hej hej:)

sitter nu på tåget hem till Mariestad:) ca 1 timme kvar tills vi kommer till Töreboda och sen är jag hemma:)

lägger upp lite bilder från Stockholm senare och även på det som jag har shoppat:)

idag har vi inte gjort så mycket:) åt frukost vid 9 tiden och sen vid typ halv 11 gick vi ut och kollade i affärer och handla lite på hm:)

skriver sen när jag kommer hem:)
kram/Hanna

Av Hanna Pavasson - 17 mars 2013 08:09

hej hej:)

nu har jag vaknat och duschat:) schampot man får på hotellet luktar som Ajax :) så nu luktar jag citron:)

men jag har typ inte sovit något eftersom det var typ 50 grader i rummet och att mamma har snarkat hela natten....

men nu ska jag dricka lite cola för att bli lite pigg och sen blir det frukost:) jag hoppas att det finns äggröra:)

skriver sen:) /Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards