hannapavasson

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2013 22:26

hej hej:)

är hemma nu efter en askul kväll hos Lollo med härligt folk:)

vi käkade pizza, spelade spel och snackade sjukt mycket:)

nu ska jag kolla lite på tv med mamma och pappa:) pluras kök tror jag..

skriver imorgon:) kram/hanna

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2013 14:54


hej hej igen:)

nu sitter jag, August, Samuel och mamma och kollar på Nils Karlsson pyssling:)
sjuktbra film:) väldigt gullig:)

August har förresten va jättegullig idag när vi var i lekplatsen han bara " kom Hanna, jag behöver dig" :) då ville han att jag skulle bygga en hinder bana till honom:)
och det gjorde jag:)

men nu ska jag kolla klart:)

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2013 13:56

hej hej

sitter nu hos mormor och målar lite med August:) vi målar påsk teckningar:) ni får se sen:)

men nu ska jag måla klart:) kram

August har målat ett monster och jag har ritat en kyckling:)

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2013 08:11

hej hej

nu har jag legat här i sängen i snart en timme och jag funderar lite på om jag ska gå upp och käka något...
börjar bli lite hungrig, men egentligen ska jag inte upp förrän om typ 2 h vi 10 för då är det dags för melodikrysset:)

skriver /hanna

Av Hanna Pavasson - 23 mars 2013 07:27

hej hej:)

har precis vaknat kl 7:( jag hatar när det händer! för en gångs skull så kan man sova till iallafall 10:) men självklart så vaknar jag kl 7:( men nu får mobilen underhålla mig:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards