hannapavasson

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 21 mars 2013 22:00


 

Hej hej

nu tänker jag ta och sova!:)

 

ska upp klockan 6:( jag måste till skolan vid 

8 för att hinna skrive klart svenska

uppsatsen innan vi har engelska redovisning:(

så nu tänker jag sova ett tag:) skriver kanske 

imorgon när jag käkar frukost:D

 

men hoppas ni får en bra natts sömn mina

söta små läsare:)

kram!

Av Hanna Pavasson - 21 mars 2013 16:56


 

Hej hej alla glada människor:)

sitter just nu och pluggar vård och omsorg:)

 

sitter även och sjunger:

"välkommen till vårt sagoland, ta med dig några vänner om du kan"

Tack Julia för den underbara låten.... :D

 

men min dag idag har vart skit typ...

vaknade klockan 7 och jag skulle dra till skolan vid halv 8... :/

så mitt hår är skit flöttigt....... och min dag

har helt enkelt varit sämst... 

 

men kom igen nu och ställ lite frågor!!!

skriver kanske sen

kram/Hannaaaa

   

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards