hannapavasson

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 12 mars 2013 21:28


hej hej:)
nu så sitter jag i sängen och ska snart bädda och sen läsa en skitbra bok:) har glömt bort hur kul det är att läsa:) förut så läste jag typ hela tiden men sen hade jag inte tid... men nu börjar jag komma tillbaka i läsvärlden:)

som det står i rubriken så har jag typ börjat bli besatt av naglar!!! jag kollar hur andras ser ut jag är besatt över hur jag ska fila så det blir bra... skulle egentligen ha målat dom idag men fick inte för mamma och pappa skulle dö av lukten så jag ska göra det imorrn efter skolan:)

men nu ska jag fixa i ordning lite grejer:) skriver nog inget mer nu:)
kra/H

Av Hanna Pavasson - 12 mars 2013 21:27


hej hej:)
nu så sitter jag i sängen och ska snart bädda och sen läsa en skitbra bok:) har glömt bort hur kul det är att läsa:) förut så läste jag typ hela tiden men sen hade jag inte tid... men nu börjar jag komma tillbaka i läsvärlden:)

som det står i rubriken så har jag typ börjat bli besatt av naglar!!! jag kollar hur andras ser ut jag är besatt över hur jag ska fila så det blir bra... skulle egentligen ha målat dom idag men fick inte för mamma och pappa skulle dö av lukten så jag ska göra det imorrn efter skolan:)

men nu ska jag fixa i ordning lite grejer:) skriver nog inget mer nu:)
kra/H

Av Hanna Pavasson - 12 mars 2013 09:55


godmorgon på er!
just nu har jag precis vaknat och funderar på om jag ska gå och göra lite äggröra:)

idag ska jag inte göra så mycket förutom att städa lite och sen plugga kanske... men nu ska jag gå och ära frukost skriver sen:) /H

Av Hanna Pavasson - 12 mars 2013 00:20



hej hej:)
ligger i sängen nu och har precis läst 50 sidor i " allt för nära" jag kan inte riktigt säga vad som är bra/dåligt än eftersom jag bara har läst 50 sidor... men det har redan vart 3 mord så... jag älskar böcker som det händer grejer i ifrån första början:)

men nu ska jag spela lite Sims och kolla fb innan jag ska sova:) godnatt! /H

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards