hannapavasson

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 14 mars 2013 16:20


 

Hej hej bloggen:)

 

nu när jag är sjuk så har jag spenderat dagen med att 

spela sims 3:) tyvärr så har jag det inte på datorn

utan på xbox..... jag tycker det är bättre på datorn:)

 

har inte så mycket mer att skriva om:)

laddar inför helgen i stockholm med mamma:)

ska kolla på "jesus christ superstar" , shoppa 

och självklart gå och käka på Pizza hut!:D

man får passa på när det inte finns i mariestad:)

 

men nu ska jag fortsätta att spela och kolla på film:)

kram/Hannaaaaa

 

Btw hittade en skitbra blogg om sims

 

http://thesims3elin.bloggplatsen.se/

http://thesims3elin.bloggplatsen.se/

 

väldigt intressant:) kolla in den!

Av Hanna Pavasson - 14 mars 2013 13:44

hej hej:)

sitter i soffan och är sjuk! igen! hatar att vara sjuk! man missar skitmycket i skolan och det är tråkigt att bara sitta hemma... dessutom så ska jag till Stockholm i helgen.. underbart!

just nu så kollar jag på master chef:) och har ätit lite äggröra men fick inte i mig så mycket eftersom jag typ inte kan svälja:(

men nu ska jag kolla klart:) skriver sen:)
kram/h

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards