hannapavasson

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Hanna Pavasson - 22 mars 2013 21:45


 

 Hej Hej :)

 

skriver detta inlägg bara för att påminna er 

om att jag fortfarandde har en frågestund så att ni 

ställer mer frågor:) svara på de nästa vecka i en video:)

 

blir nog sista inlägget innan jag ska sova

så sov så gott och ha en bra helg:)

kram!

 

   

Av Hanna Pavasson - 22 mars 2013 20:46


 

HEj hej:) jag har tänkt hissa och dissa lite:)

 

Dagens hiss går till att jag äntligen har fått mitt efterlängtade påsklov:D älskar det!!! tycker verkligen att jag förtjänar det efter en väldigt jobbig vecka... 

 

Dagens diss går till det kalla vädret som har kommit in över Mariestad.. tycker inte att det ska va 15 minus på morgonen i slutet av mars... VILL HA VÅR NU!!!! 

 

 

Av Hanna Pavasson - 22 mars 2013 19:46


 

Hej hej alla glada människor:)

 

just nu så sitter jag och kollar på tv och jag

väntar på att "Hela sveriges fredag" ska börja:)

 

sitter även och dricker cola och käkar nötter som 

jag och samuel var och köpte på oxen:)

 

men nu ska jag kolla på tv:)

skriver kanske senare eller imorgon:)

Trevlig helg!

Av Hanna Pavasson - 22 mars 2013 16:36

HEj hej :) 

kommentera vad ni tycker:)


 


Av Hanna Pavasson - 22 mars 2013 15:26


 

HEj hej alla glada människor!

nu är det äntligen påsklov för min del:)

 

Min dag idag har vart ganska stressad! jag gick upp klockan

6 och duschade oc åt frukost:) sen så åkte jag till skolan med

halv 8 bussen. När jag kommer till skolan så knackar jag på hos

lärarrummet och så fick jag sitta i deras vilorum typ...

men svensa uppsatsen gick bra och jag är glad över att den är gjord:)

 

efter det så hade jag Engelska och då så satt vi i små grupper och

redovisade våra tal:) det gick väl okej.... och efter det så 

gick vi igenom hur det nationela proven går till.. är lite nervös...

 

efter det så hade vi samhällskunskap och det var

ju som vanligt... sjukt tråkigt... men det vi håller

på med nu gjorde vi i 9an så jag kommer ihåg lite iallafall...

 

efter det så var det lunch och sen var det dags för prov...

det gick väl ganska okej tror jag :) kändes som det iallafall:)

men nu ska jag kolla på beck och spela lite sims:)

bloggar senare tror jag:) kommer bli bättre uppdatering ny på lovet:)

kram kram:)

 

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards