hannapavasson

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Hanna Pavasson - 22 september 2012 18:33

Hej hej alla kära läsare:)

 

idag så har det regnat typ hela dagen:(

 

Dagen började med att jag och mamma gick till torget för att

köpa grönsaker. Sen gick vi till ishallen och hämtade bilen:)

Då åkte vi till Norlanders för att min bebis(min telefon) har varit

död sen igår kväll så jag vill kolla om dom kunde få igång den,

Det kunde dom inte så nu har jag en sjukt dålig låne mobil:(

 

DEt är som att min bebis dör man får en låne bebis och 

sen får man en ny bebis.... Fan vilka problem jag har...;)

 

Men imorgon ska jag, mamma, mormor och Samuel

till karlstad och hälsa på familjen Johansson:D

Ska bli kul att leka lite med August och träffa lilla Fanny:)

Jag har även köpt sjukt gulliga kläder till fanny men det får 

ni kanske en bild på imorgon eller på måndag:)

 

men nu ska jag göra klart min svenska analys:(

Kram på er!

/hanna:)

 

Har en ny lånemobil:(

saknar min bebis....

 

Regn hela dagen suger:(

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards