hannapavasson

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Pavasson - 19 september 2012 07:48

Hej:) just nu sÅ sitter jag och äter frukost:) ska träffa Emma om en timme och sen blir det skola:( idag så har vi medicin prov och engelska förhör... Får se hur det går......

Lyssnar pÅ rix fm:) ibland så funderar jag pÅ Vrf det är Ola Titti och Roger som är programledare??? Fast dom är ju sjuktroliga ibland:) bra start på dagen helt enkelt:)
Men nu ska jag fixa mig:) skriver kanske sen
//hanna

Av Hanna Pavasson - 18 september 2012 22:47

Hej hej allihopa:)

Ny design! vad tycker ni???

kommentera vad ni tycer:)


Svara gärna på min omröstning:)


Ikväll så har jag pluggat:( har medicinprov

imorgon:(


Men nu ska jag lägga mig och kolla

på sex and the city 2


så skriver kanske imorgon

/Hanna


 

hahaha tog lite kort med webbkameran:D

Av Hanna Pavasson - 18 september 2012 18:38

Hej hej allihopa:)


sorry för dålig uppdatering, men jag har inte

haft något intressant att blogga om:)


MEn idag så had vi orientering. JAg gick med

Emma, Julia och Magdalen:)

gick väl helt okej vi hittade alla kontroller:)


förutom det har det vart en lugn dag:)

hade bara 2 lektioner efter orienterngen:)

Medicin och kök:)


på Medicinen så pluggade vi inför provet imorgon

och på hemkunskapen så gjorde vi oct och skinksås

riktigt gott:) och 2 andra grupper gjorde

Chokladpudding:D


Nu har jag bestämt mig!!!

Jag ska gå ner i vikt!!!

och nu menar jag allvar!!!

Jag vill inte skriva på bloggen hur mycket

jag väger men det är mycket!!!!

Så nu ska jag skaffa ett hälsosammareliv!!!


/HAnna


Av Hanna Pavasson - 15 september 2012 16:52

Hej hej allihopa!!




Igår så va det fredag och jag har typ

taggad inför insparken i typ 2 veckor och

äntligen var det dax:)


Men jag, emma, lollo och julia åkte dit vid

typ halv 10 och stog där i 1 timme

innan vi bestämde oss för att skita i det:(

bredvid mig var det några killar som började bråka

och då sa en tjej till dom att lägga av

och då vänder dom sig om och skriker till mig

att jag skulle sluta mucka och hotar att slå mig!!!

Sen blev jag puttad av trottoaren!!

så nu har jag två fötter/ben som gör

skitont!!


så lite besviken är jag men vi drog hem till

Emma istället och kollade på film:)

Sen skjutsade vi hem julia och lollo

och sen kollade jag och emma på greys innan

¨vi somnade:D


idag så har jag typ inte gjort något:D

vi kollade lite på greys och sen drog jag hem:)


skriver kanske sen:)

PUSS PÅ ER:D


Btw vi har äntligen fått våra älakade datorer:D

Av Hanna Pavasson - 10 september 2012 17:36

HEj hej alla läsare:)

idag så är det 4 dagar kvar till insparken

och jag är as taggad:)


Jag ska dit med Emma, Lollo, Julia och

ska nog träffa camilla där:)


i helgen så har jag inte gjort så mycket:)

i lördags så va jag hemma själv

och då passade jag på att städa, tvätta

och kolla på tv:D


igår så pluggade jag eftersom

jag va borta 2 dagar förra veckan:(


idag så har det vart en vanlig tråkig

skoldag:) imorgon så är det tisdag

och då så har vi gympa.. HATAR GYMPA!!!!


det jag ser fram i mot den här veckan

är insparken och att få min dator:)

jag hoppas iallafall på att få en dator:D


skriver imorgon kanske

puss på er:)



Av Hanna Pavasson - 7 september 2012 22:05

Hej hej alla glada människor!:D

idag va första dagen back to school för

min del:) och jag är såååå tröttttt. just nu så

vill jag bara sova:) ska nog göra det snart.


Nu är det ju en vecka kvar tills insparken

och jag ska dit tror jag.....

kul blir det nog:D


idag har jag vart i skolan och det

va helt ok. på torsdag så ska vi intervjua

olika människor inom vårdyrket:)

min grupp ska intervjua en personligassistent

blir nog ganska kul:D


Men nu ska jag kolla lite på greys

och sen har jag en dejt med min kudde:D

skriver kanske imorrn

PUSS PÅ ER!<3


   

 

Av Hanna Pavasson - 6 september 2012 12:06

Hej hej alla människor:D just nu så sitter jag vid datorn och kolla på greys samtidigt som jag bloggar :)

Tyvärr så är jag fortfarande sjuk:( och

det är nog första gången som jag vill tillbaka

till skolan för det känns som man missar skitmycket:(


men nu så måste jag berätta vad jag har

kommit på :D nämligen att den som kom på nässpray

är ett geni!!!!!!!!!!!!!

skulle inte överleva den här förkylningen utan

nässpray!!!



men nu har jag inget mer att skriva om

så puss på er:)

det är inte kul att va sjuk:( 

Av Hanna Pavasson - 4 september 2012 18:34

Hej allihopa:)

först vill jag bara säga att rubriken på

inlägget är en bit av en låt som jag inte

kan få ut från mitt huvud:)

kommentera gärna vilken låt ni tror att det är:)


iallafall idag så har min förkylning

tagit ett steg närmare döden........

känns det som iallafall;) 

i morses när jag vakna så kunde jag först

inte andas igenom näsan......


Men nu så har jag tagit nässpray, nåt natur mojs

som mamma hade plus 2 alvedoner för

jag vill inte stanna hemma!!!!!


idag så hade jag mentorsamtal med Barbro:)

känns underbart när vuxna ställer frågan

"hanna vart ser du dig själv om 10 år"??

Hur ska jag veta det!!!! jag kanske är en helt

annan människa då......


Men nu ska jag plugga på engelskan

puss på er:D


bjuder på en tofs bild:D   


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards