hannapavasson

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Hanna Pavasson - 16 juli 2012 23:33

Hej hej alla läsare:D sorry för dålig uppdatering

men jag har haft sommarlov:D
Men nu är jag tillbaka!!

Vad har ni gjort hittils denna "underbara" sommar?

Jag har vart på kusten och i sommarstugan:)

vart barnvakt åt min kusin och fick lite pengar för det:D


Idag så har jag vart först med mamma på norlanders

och köpte en ny laddare och sen Drog jag hem och åt mat (MUMS)

Sen drog jag till stan för att träffa emma

men blev stoppad av polisen som frågade hur gammal jag va...

slutade med att jag fick visa leg och sen

fick jag åka vidare 10 minuter försenad......


men nu så har jag kollat lite på walander

och nu ska jag fixa med mobilen så jag skriver imorgon eller nåt

PUSS

/Hanna:D


Btw jag och Samuel har lärt våran3 åriga

kusin lite utav låten drick den:D

Så han går runt och sjunger

"det spelar ingen roll vad du häller i glaset

det kan va bärs eller vatten

på morgonen och på natten

i bassängen eller rymden"

hahaha skitkul och skitgulligt:D


 

Bjuder på en nytagen bild:D

kommentera gärna


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards