hannapavasson

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Hanna Pavasson - 15 mars 2014 17:22

Hallojsan!
Nu har jag och Samuel dragit till mormor och hänger med våra gulliga kusiner:)

Snart ska vi beställa pizza:) skriver sen:)

Av Hanna Pavasson - 15 mars 2014 14:59

Före

Under tiden

Efter:) vad tycker ni?;)

Av Hanna Pavasson - 15 mars 2014 13:02

Hallojsan!!

Sitter just nu och har precis ätit mat:) ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag måla klart mina naglar.... Blev helt fel så jag ska måla om dem...

Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 15 mars 2014 10:41


Hallojsan!

 

Har precis ätit frukost och löst melodikrysset:)

Nu tänker jag kolla på greys anatomy och måla mina naglar:)

Efter det så ska jag nog spela lite sims och städa...

Känner att jag börjar bli vuxen när jag innser att mitt rum ser förjävligt ut!

 

MEn jag lägger upp en bild sen på hur mina naglar blir... Tror att jag ska

måla rött med svarta prickar.. men jag får se hur jag gör.

Men skriver sen!

 

/Hanna 

 

Av Hanna Pavasson - 15 mars 2014 09:05


Godmorgon godmorgon!
Hoppas att ni har sovit gott! Det har jag gjort:) somnade innan 12 och vaknade vid typ halv 9:) så jag ska snart gå upp och läsa Melodikrysset med mamma och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Kanske städa lite och spela sims:)

Jag ska nog även till mormor och träffa mina kusiner:) men jag skriver senare! Hoppas ni får en bra och fin lördag!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards